fallback

Toyota също забавя навлизането си в електромобилите

Японците са поредният производител, който променя плановете си заради слабото търсене на EV

Автомобилните производители продължават да забавят плановете си за електрификация. Bentley, Ford, Mercedes-Benz, Volvo и други вече отложиха сроковете си за преминаване към ЕV, тъй като пазарът се забавя. Сега и Toyota прави същото.

Японската компания трябваше да започне производството на електрически превозни средства в САЩ през 2025 г. Сега обаче този срок е отложен за средата на 2026 г. Подобно на толкова много други производители, които някога бяха оптимистично настроени за електрификацията, намаляващият интерес към EV принуди Toyota да преосмисли стратегията си.

„Ние все още сме фокусирани върху нашата глобална цел - продажби на 1,5 милиона ЕV автомобила до 2026 г. - коментира говорителят на Toyota Скот Вазин пред BBC. - И дори с подобно закъснение планираме да започнем производството на 5-7 електромобила в САЩ“.

Toyota инвестира 1,3 милиарда долара в своя завод в Джорджтаун (Кентъки) за производството на електрически SUV с три реда седалки. Компанията също така похарчи 1,3 милиарда долара в Северна Каролина за производство на литиево-йонни батерии и задели 1,4 милиарда долара за производство на електромобили във фабриката в Принстън (Индиана).

Бъдещият електрически SUV с три реда седалки на Toyota все пак ще се появи, но малко по-късно от очакваното, съобщава Nikkei Asia, като причината е промени в дизайна на модела. В същото време обаче версията на Lexus на същия модел отпада от плановете за производство в Щатите, като този електромобил ще се внася от Япония.

fallback
  • #24
    Гост ( преди 1 месец )
    Дал съм ти цитат "....и ще продължава до 20 милиона ПРОДАЖБИ през 2030 година - следващата цел на Тесла." Копирал съм всички твои бисери в папка "Теслю".
  • #23
    До 21 ( преди 1 месец )
    Пак те питам. Знаеш ли контекста на тези 20 милиона И за коя година се отнасят? Контекстът е ключовата дума. Четене с разбиране, а не буквално. Искам да ми отговориш честно за първи път ли чуваш за тези 20 милиона или за 50% ръст? Бъди честен? Наистина ли не знаеш за какво говоря?
  • #22
    До 19 ( преди 1 месец )
    Не се измъквай! Кой къде и кога е твърдял че те са в момента може да произвежда 20 милиона автомобила годишно, за да лъжеш че съм го казал само защото не си разбрал контекста? Ако случайно не знаеш каква е тази таблица с 50% ръст, можеш да отвориш статията "Змии спряха строежа на берлинската фабрика на Tesla" и да разбереш. Дал съм цитат на 82 коментар, където още през 2020 съм обяснил очевидното, но гостът психопат твърди обратното и си преписва моите твърдения да се прави на умен днес.
  • #21
    РУК ( преди 1 месец )
    Първо се научи да си четеш това което пишеш "че няма никакъв проблем Тесла да произведе 20 милиона електромобила годишно" къде в това изречение намираш смисъла, че нямат проблем да произведат заводи за 20 мил. коли годишно?! Казвал съм ти го, сам си търсиш спора и обидите,после се цупиш!Точно с такива напълно безсмислени тези и твърдения, в стил 8 годишно хлапе хвали баща си колко много можел, ама не го правел, щото вечер трябвало да си пие ракията .....
  • #20
    Цитирам ( преди 1 месец )
    #82 Вие бяхте тези, които твърдяхте, че Тесла не може да повиши толкова бързо ПРОИЗВОДСТВЕНИЯ си капацитет. Оттам тръгнаха всички спорове за колко време Tesla строи фабриките си.Ако беше ме цитирал, цитата щеше да изглежда приблизително така " проблемът за 50% ръст в дългосрочен план не е производствения капацитет, а ПРОДАЖБИТЕ, защото не може само Тесла да продава електромобили, когато цифрите станат десетки милиони" . Сега недей да плагиатстваш и да си приписваш моите думи.13:35 15.12.20 ...
  • #19
    РУК ( преди 1 месец )
    Пич, ти вкарваш безсмислени тези, влизаш в безсмислени спорове и после хората били функционално неграмотни! Всеки може да произвежда повече то това което произвежда но не се търси!Тойота могат да изградят заводи за 40 000 000 Короли годишно но няма смисъл!В момента всички производители на EVта могат и произвеждат повече то колкото продават!Това е лошо планиране и прогнозиране, а не позитив!
  • #18
    Здравей психопат ( преди 1 месец )
    Я прочети за производство или за продажби говоря? Продължавам да твърдя че Тесла няма никакъв проблем да изгради производствен капацитет за 20 милиона автомобила, ако има на кой да ги ПРОДАВА. Продължавам да твърдя, че след като има 25-30 милиарда в банката и си ги е оставила там без да ги пипа, не и трябват повече нови заводи , за да задоволи ТЪРСЕНЕТО. Не съм си променил мнението за последните пет години. А ти психопат? Ще си признаеш ли че обясняваше че още през 2020 ще спре 50-те % ръст
  • #17
    Объркал съм се ( преди 1 месец )
    Психопата си остава психопат. Такъв е бил през 2020 година, такъв е и сега. Още тогава е лъгал какво съм казал и сега продължава. А аз съм се объркал какво е казал великият професор Радев. Много жестоко съм се объркал. Всъщност не е казал че до 2030 година след това трябва да построи 100 фабрики. Според него е трябвало Тесла да строи по 100 фабрики на година, за да достигне 20 милиона продажби. Със сигурност е бил професор антиматематик, освен антифизик, който мисли Нютон за измамник.
  • #16
    Гост ( преди 1 месец )
    Факти 4.04.2022.Тесла се хвали с рекордни продажби и тази година. #23.По онзи същия закон. Който отричате от 2015 та година, когато Тесла обяви че смята да поддържа 50% ръст на продажбите през следващите 10 години и ще продаде 500 хиляди броя през 2020 г.Както виждаш,Тесла продължава да поддържа ръст на производството в геометрична прогресия.Такъв е математическия закон- геометрична прогресия и ще продължава до 20 млн. продажби през 2030 г.- следващата цел на Тесла.
  • #15
    До РУК ( преди 1 месец )
    На функционалната грамотност обикновено и казват четене с разбиране. Това е например като заместиш името на някой с местоимението той, да разбереш за кого се отнася. Ти сещаш ли се за коя таблица с 50% ръст говоря или трябва да ти се обяснява?
fallback
Последни