fallback

Toyota също забавя навлизането си в електромобилите

Японците са поредният производител, който променя плановете си заради слабото търсене на EV

Автомобилните производители продължават да забавят плановете си за електрификация. Bentley, Ford, Mercedes-Benz, Volvo и други вече отложиха сроковете си за преминаване към ЕV, тъй като пазарът се забавя. Сега и Toyota прави същото.

Японската компания трябваше да започне производството на електрически превозни средства в САЩ през 2025 г. Сега обаче този срок е отложен за средата на 2026 г. Подобно на толкова много други производители, които някога бяха оптимистично настроени за електрификацията, намаляващият интерес към EV принуди Toyota да преосмисли стратегията си.

„Ние все още сме фокусирани върху нашата глобална цел - продажби на 1,5 милиона ЕV автомобила до 2026 г. - коментира говорителят на Toyota Скот Вазин пред BBC. - И дори с подобно закъснение планираме да започнем производството на 5-7 електромобила в САЩ“.

Toyota инвестира 1,3 милиарда долара в своя завод в Джорджтаун (Кентъки) за производството на електрически SUV с три реда седалки. Компанията също така похарчи 1,3 милиарда долара в Северна Каролина за производство на литиево-йонни батерии и задели 1,4 милиарда долара за производство на електромобили във фабриката в Принстън (Индиана).

Бъдещият електрически SUV с три реда седалки на Toyota все пак ще се появи, но малко по-късно от очакваното, съобщава Nikkei Asia, като причината е промени в дизайна на модела. В същото време обаче версията на Lexus на същия модел отпада от плановете за производство в Щатите, като този електромобил ще се внася от Япония.

fallback
  • #32
    анонимен ( преди 1 час )
    Паталогичният лъжец Тесльо, пита аз кога съм те лъгал? Хахах,ти не си спирал да лъжеш.
  • #31
    До 29 ( преди 1 час )
    Има една пробойна в тезата ти. Tesla не трябва да събира, а има Кеш за 5 нови завода. Ако се върнеш в коментарите през 2020 година когато съм спорил спокойният философ професор инженер Радев, Tesla още тогава ги имаше в касата и все още не е започнала да строи нов завод. Защо ли? Заради същите причини в които съм казал през 2020 година - ще почне да ги строи Когато има нужда и може да продава толкова. Самият факт че пет години стоят в касата оттогава, доказва, че засега няма нужда, но МОГАТ
  • #30
    До РУК ( преди 1 час )
    Именно избиване на комплекси е да лъжеш, че в края на 2024 година някой твърди нещо което ти е опровергавал в рамките на последните 5 години и ти пак лъжеш че го твърди днес и че още ВЯРВА в 20 милиона продажби. МОГА ДА ТЕ ЗАСИПЯ С ХИЛЯДИ ОПРОВЕРЖЕНИЯ НА ПСИХОПАТА., защо вярваш на психопат. Доказан психопат и заставаш на негова страна? И ти ли искаш да изглеждаш такъв? Аз кога съм те лъгал? Психопата лъже за да привлича внимание иначе никой не му обръща внимание. Болестно състояние.
  • #29
    До всезнайкото ( преди 1 час )
    В днешно време не е важно да имаш кеш, а да докажеш, че можеш да продадеш това което ще произведеш. Ако Гошо от Сунгурларе знае как и докаже, че може да продава 20 милиона ел. коли на година, ще му изсипят пари за заводи. Ако не знаеш как да го направиш и 200 млрд. да имаш в банките,заводи няма да направиш. Аз твърдя, че Мъск може да излезе без скафандър в открития космос. Хайде каже може ли или не може. друг е въпроса има ли смисъл, нали?
  • #28
    РУК ( преди 1 час )
    Едно е да искаш, друго да можеш, трето да го направиш, четвърто да има смисъл! Това че тесла имат някакъв кеш, не значи, че могат ей така да почнат да строят заводи където и както си искат,по желание единствено на Мъск! В момента в който почне такова безразборно безсмислено инвестиране, акциите им са потънали, акционерите са надали вой и мача свършва в първото полувреме! Напълно безсмислени тези, твърдения и спорове, с основна цел обиди и избиване на комплекс!Чак не знам защо ти отговарям изобщо
  • #27
    Цитатче ( преди 1 час )
    "Планът за 50% годишен ръст е от 2015 година и в момента тесла го е преизпълнила с една година напред и през 2022 година е продала повече автомобили отколкото беше планирано да продаде през 2023 година.Тоест ако се движи с тези темпове, ЩЕ ПОСТИГНЕ 20 МИЛИОНА ПРОДАЖБИ по-рано от 2030 година. И ако през 2019 година вярвах че максимума който могат да постигнат от този план е 5 милиона автомобила, вече съм увеличил залогът за 10 милиона..13:57 04.01.2023" и тук говоря за 20 милиона ПРОДАЖБИ
  • #26
    Гостенино ( преди 1 час )
    Разбира се че си го копирал точно както психопатията "Желязна руда с високо съдържание на въглерод" която повтори стотици пъти, цитирай я в кавички, което означава че не си променил дори един интервал в нея, а накрая не можа да намериш откъде си копирал и се оказа че заради функционална неграмотност не си разбрал че говоря за чyгyн,, защото не следиш контекста, а 10 минути по-късно съм описал целия процес, което не ти пречи да лъжеш с месеци.
  • #25
    Нова опорна точка ( преди 1 час )
    Е то какво съм твърдял в онази статия и можете да цитирате, как 20-те милиона не са 20 милиона а са 100 милиона. Цитирам " Tesla няма да срещне проблем с производството, дори да се наложи да поеме световното производство което цялото е под 100 милиона. Дори с финансирането няма да има проблеми." Когато съм го казал Тесла имаше две работещи фабрики. Следователно за тях трябва да съм говорил, нали? Нека лъжите и манипулациите започнат .... СЕГА. А аз ще обяснявам че нямам сестра! Дежавю!
  • #24
    Гост ( преди 1 час )
    Дал съм ти цитат "....и ще продължава до 20 милиона ПРОДАЖБИ през 2030 година - следващата цел на Тесла." Копирал съм всички твои бисери в папка "Теслю".
  • #23
    До 21 ( преди 1 час )
    Пак те питам. Знаеш ли контекста на тези 20 милиона И за коя година се отнасят? Контекстът е ключовата дума. Четене с разбиране, а не буквално. Искам да ми отговориш честно за първи път ли чуваш за тези 20 милиона или за 50% ръст? Бъди честен? Наистина ли не знаеш за какво говоря?
fallback
Последни