fallback

Шефът на AMG е уверен, че купувачите на V8 ще преминат към електромобили

Хората си купуват коли с 8 цилиндъра заради технологиите, категоричен е Михаел Шийбе

Преди време шефът на Mercedes-AMG Михаел Шийбе направи доста противоречиво изявление, като сравни 4-цилиндровите хибриди, разработвани от компанията му, със смартфони. Сега той отново изненада публиката, като заяви, че клиентите на AMG няма да имат проблеми с преминаването от голям V8 двигател към електрическо задвижване.

„Клиентите, които дойдоха при марката AMG, не дойдоха, защото просто искаха да имат голям двигател. Те дойдоха, защото харесаха технологията, която вложихме в колата. Така че, когато става въпрос за електрическо шофиране, аз съм убеден, че клиентите ще приемат тази технология, защото тя ще бъде най-новата и най-добрата, която могат да получат", обясни Шийбе, цитиран от Autocar.

С подобни изявление от AMG явно искат да ни убедят, че тяхната клиентела се състои от хора, които дават приоритет на технологиите. Ако най-новите разработки нямат двигател с вътрешно горене, клиентите очевидно ще преминат към електромобили. Рано или късно философията „един човек, един двигател“ ще приключи и изглежда, че в Афалтербах вярват, че хората няма да се поколебаят да приемат електромобилите, стига да имат най-новите технологии.

Двигателят V8 обаче няма да умре скоро. AMG вече съобщи, че все още работи върху нови осемцилиндрови модели, като един от моделите, които ще получат такъв мотор е следващият CLE63. Първоначално този модел трябваше да бъде с хибриден 4-цилиндров агрегат, но слабото търсене на C63 принуди германците да променят плановете си.

Засега няма точни данни за продажбите на C63, но огромните отстъпки в Германия показват, че моделът е много популярен. C63 не е единственият AMG, който губи своя V8, тъй като и GLC63 се отказа от 4,0-литровия агрегат с двойно турбо. Освен това Mercedes вече обяви, че следващото E63 няма да има осем цилиндъра.

fallback
  • #9
    РУК ( преди 4 часа )
    до 3 - надеждна автономност го разбирам да можеш да пътуваш достатъчно дълго и да заредиш когато имаш нужда достатъчно бързо.А не 200км преди да ти трябва,щото не знаеш дали след 200 ще можеш.Да чакаш 15мин,не 45мин,защото трябва да чакаш някой пред теб,друго,че колата ти за 5 мин зарежда за 150км.И не на последно място - да заредиш на предвидима цена!Пример от понеделник-наложи се да заредя теслата под наем на 0,98!!!! Евро за КВч или да изгубя сигурно час в градски трафик до следваща зарядна!
  • #8
    РУК ( преди 4 часа )
    до 3 - хайде моля те да спрем с тази "най-добре развита инфраструктура"!Преди 20 години имахме най-бързия интернет в Европа,но персонални компютри имаш по 3 на улица,а мобилни устройства хич!Като се напълни с консуматори сме в топ 5 на страните с най-лош!По някакви хартиени критерии имаме някакви бройки зарядни които изобщо не са разпределени и позиционирани така,че да задоволят един трафик в който EVтата са 30%.Да не говорим 50% или 70%
  • #7
    Chicho_Ficho ( преди 4 часа )
    ***
  • #6
    анонимен ( преди 4 часа )
    Никакъв шанс. Да се готвят за спад на продажбите. Хората купуват AMG заради двигателите, заради усещането което дават. Само пълен джендър може да си купи електрическо AMG. А пък върха на джендърията е електрическата G Класа.
  • #5
    анонимен ( преди 4 часа )
    Дали няма да имат проблем? EQS нещо не се харчи вече, показаха ви пръст за АМГ хибридните недоразумения. Колко повече трябва да се подиграваш с клиентите си, които съвсем явно показват, че си искат v8??
  • #4
    Patanov ( преди 5 часа )
    Точно, защото тямат проблем да се откажат от V8 не харесват 4-цилиндров хибрид и връщате големите двигатели...
  • #3
    До 4 ( преди 5 часа )
    Какво имаш предвид с липса на надеждна автономност? България има най-добре развитата зарядна инфраструктура в цяла Европа. По европейските стандарти, ние не само че сме изпълнили всички изисквания за зарядната инфраструктура. Всъщност още в началото на годината бяхме преизпълнили препоръките не за тази, а за 2030 година. Проблемът за преминаване на България към електромобили не е инфраструктурата, а икономическите възможности на населението. Технически пречки няма. Само икономически.
  • #2
    Мемфис ( преди 5 часа )
    Може, но не скоро! Бъдещето е на електромобилите, но още ия големи проблеми по липсата на надеждна автономност особено в неразвити държави като нашата. Негативите са . преобладаващи
  • #1
    анонимен ( преди 6 часа )
    На Митбъстъра му изгърмяха бушоните. Обяви антиелектриците за психопати.
fallback
Последни