fallback

Шефът на AMG е уверен, че купувачите на V8 ще преминат към електромобили

Хората си купуват коли с 8 цилиндъра заради технологиите, категоричен е Михаел Шийбе

Преди време шефът на Mercedes-AMG Михаел Шийбе направи доста противоречиво изявление, като сравни 4-цилиндровите хибриди, разработвани от компанията му, със смартфони. Сега той отново изненада публиката, като заяви, че клиентите на AMG няма да имат проблеми с преминаването от голям V8 двигател към електрическо задвижване.

„Клиентите, които дойдоха при марката AMG, не дойдоха, защото просто искаха да имат голям двигател. Те дойдоха, защото харесаха технологията, която вложихме в колата. Така че, когато става въпрос за електрическо шофиране, аз съм убеден, че клиентите ще приемат тази технология, защото тя ще бъде най-новата и най-добрата, която могат да получат", обясни Шийбе, цитиран от Autocar.

С подобни изявление от AMG явно искат да ни убедят, че тяхната клиентела се състои от хора, които дават приоритет на технологиите. Ако най-новите разработки нямат двигател с вътрешно горене, клиентите очевидно ще преминат към електромобили. Рано или късно философията „един човек, един двигател“ ще приключи и изглежда, че в Афалтербах вярват, че хората няма да се поколебаят да приемат електромобилите, стига да имат най-новите технологии.

Двигателят V8 обаче няма да умре скоро. AMG вече съобщи, че все още работи върху нови осемцилиндрови модели, като един от моделите, които ще получат такъв мотор е следващият CLE63. Първоначално този модел трябваше да бъде с хибриден 4-цилиндров агрегат, но слабото търсене на C63 принуди германците да променят плановете си.

Засега няма точни данни за продажбите на C63, но огромните отстъпки в Германия показват, че моделът е много популярен. C63 не е единственият AMG, който губи своя V8, тъй като и GLC63 се отказа от 4,0-литровия агрегат с двойно турбо. Освен това Mercedes вече обяви, че следващото E63 няма да има осем цилиндъра.

fallback
  • #43
    До 40-41 ( преди 2 минути )
    И с всичко това как оправдаваш загубата на време по зарядни? Смисъла на електрическата кола е да си я зареждаш вкъщи,т.с. вкъщи се прибираш с почти празна кола,която в повечето случаи се зарежда бавно в гаража.Автоматично такава кола не отговаря на спешна нужда!В София на близо 2 000 000 човек има 10 дежурни екипа линейки. Ще те чака свободна на Околовръстното в седмък! Ти се единствения на който са казали - бягай бързо в Пирогов с твоята кола.Диванен "експерт"
  • #42
    анонимен ( преди 5 минути )
    Бъдете алфа мъжки на всяка възраст! Уникално нещо, което ще ви помогне да задоволите всяко момиче, вижте какво може--- https://come.ac/manx
  • #41
    До 37 ( преди 22 минути )
    В моя свят, когато линейка те кара в болницата, прескачаш приемния кабинет и медицинските лица вкарват болния с носилката директно в отделението където вече наистина ги чакат, защото знаят В коя болница точно и при кой специалист да закарат детето ти по спешност и вече са се разбрали. Ти нямаш достъп до този лекар нито физически защото не те пускат в отделението нито му знаеш номера. Освен това в голям град винаги има поне една свободна линейка която да те чака на околовръстното .
  • #40
    До 37 ( преди 26 минути )
    Обяснявам. В моя свят, ако детето ми е вдигнало температура и трябва да го закарам по спешност в Пловдив, никой не си мърда *** да излезе дори пред приемния кабинет където съм им го закарал на място, камо ли да ме чака на входа на болницата, защото пред кабинета чакат още десетина човека, всичките поспешност защото се намираш в спешен кабинет. В моя свят можеш да изминеш 100 километра за да стигнеш по-бързо до Пловдив отколкото да стигнеш от околовръстното на Пловдив до центъра
  • #39
    анонимен ( преди 42 минути )
    всеки който има възможност да даде 20 000лв кеш за 10-15 годишен "луксозен" автомобил, и още 10 000лв в следващите 3 години "да го стегне", реално може да си позволи нова кола на лизинг. Реално над 50% от колите в България може да са нови, голям брой от тях електрически. Въпрос на доверие в технологията не на финанси
  • #38
    анонимен ( преди 46 минути )
    Ясно е вече, че бъдещето принадлежи на електромобилите. В момента в който инфраструктурата се развие достатъчно, повечето хора ще преминат към ел коли. Тогава няма да сме зависими от разни араби и руснаци за цената която плащаме.
  • #37
    До 35 ( преди 46 минути )
    Малеее какви глупости пише човек! В 21 век в България има достатъчно зарядни по европейски изисквания, но няма комуникация между лечебни заведения и аз нямам с какво да се обадя предварително към болницата към която съм тръгнал!И в твоя свят в който си губя времето по входовете на болниците, ако го загубя по зарядни за ел. коли, ще ме чакат с червен килим пред болницата? Какво общо има времето загубено в болница с времето загубено на зарядни докато отиваш в болница? Я обясни
  • #36
    ДО 33 ( преди 1 час )
    Коя година? 9 от 10 хлапетии къде? Даже и днес 9 от 10 хлапетии нямат компютър! За какво се ползваше нета тогава, за какво днес? А тогава колко държавни институции, заведения, и всичко което се сетиш са ползвали интернет? До кога от личния случай, ще правите генерални заключения! Фактите говорят напълно достатъчно къде сме и къде сме били
  • #35
    До 32 ( преди 1 час )
    "Как какво правиш като стигнеш в болницата? Няма да ме приемат защото съм стигнал с моя кола ли? Радвам се, че ти не си имал такъв случай, че бълваш толкова глупости!" Пак те питам. Стигаш до болницата и къде отиваш? За първи път стъпваш в тази болница. Ти повече време ще си изгубиш само да намериш пред кой вход трябва да спреш, отколкото си зареждал на зарядната станция. А после какво правиш, къде отиваш? Нали си минавал по този път? Обясни? После аз ще ти кажа, защото това може да спаси живот!
  • #34
    До 30 ( преди 1 час )
    След като съм изброи причините, а аз допълних, че не всеки се нахвърля на новите неизпитани във времето технологии, не виждам къде имаме противоречие помежду си? Повечето хора залагат на стара изпитана технология, от която на всичко отгоре няма да изгубят пари при препродажбата. Тези които не ги бъркат проблемите с новите технологии и могат да си ги позволят, като са наясно че ще изгубят много пари при продажбата, са малцинство и вече са си купили. Някой пробват и се връщат към ДВГ, други не.
fallback
Последни