fallback

Шефът на AMG е уверен, че купувачите на V8 ще преминат към електромобили

Хората си купуват коли с 8 цилиндъра заради технологиите, категоричен е Михаел Шийбе

Преди време шефът на Mercedes-AMG Михаел Шийбе направи доста противоречиво изявление, като сравни 4-цилиндровите хибриди, разработвани от компанията му, със смартфони. Сега той отново изненада публиката, като заяви, че клиентите на AMG няма да имат проблеми с преминаването от голям V8 двигател към електрическо задвижване.

„Клиентите, които дойдоха при марката AMG, не дойдоха, защото просто искаха да имат голям двигател. Те дойдоха, защото харесаха технологията, която вложихме в колата. Така че, когато става въпрос за електрическо шофиране, аз съм убеден, че клиентите ще приемат тази технология, защото тя ще бъде най-новата и най-добрата, която могат да получат", обясни Шийбе, цитиран от Autocar.

С подобни изявление от AMG явно искат да ни убедят, че тяхната клиентела се състои от хора, които дават приоритет на технологиите. Ако най-новите разработки нямат двигател с вътрешно горене, клиентите очевидно ще преминат към електромобили. Рано или късно философията „един човек, един двигател“ ще приключи и изглежда, че в Афалтербах вярват, че хората няма да се поколебаят да приемат електромобилите, стига да имат най-новите технологии.

Двигателят V8 обаче няма да умре скоро. AMG вече съобщи, че все още работи върху нови осемцилиндрови модели, като един от моделите, които ще получат такъв мотор е следващият CLE63. Първоначално този модел трябваше да бъде с хибриден 4-цилиндров агрегат, но слабото търсене на C63 принуди германците да променят плановете си.

Засега няма точни данни за продажбите на C63, но огромните отстъпки в Германия показват, че моделът е много популярен. C63 не е единственият AMG, който губи своя V8, тъй като и GLC63 се отказа от 4,0-литровия агрегат с двойно турбо. Освен това Mercedes вече обяви, че следващото E63 няма да има осем цилиндъра.

fallback
  • #50
    Fen ( преди 1 месец )
    Шефа на АМГ не си е пил хапчетата май . От АМГ се очаква мощ,звук,динамика клиента да усети ,че кара АМГ а не мини пластмасов тролей !!!
  • #49
    Двг приключи ( преди 1 месец )
    Остават за бедните и ексцентриците, но за някой лев от развъдник за магарета, ще твърдя, че конският впряг е най-доброто
  • #48
    Тинтири_минитири ( преди 1 месец )
    Ахахахахах този бих го уволнил точно 10 секунди след като ми каже подобна глупост. Просто ще ми трябва да преброя до 10 и да поема дъх, за да не го фрасна за подобна наглост!
  • #47
    Шок ( преди 1 месец )
    Понеже за антиелектриците Варна е центърът на света, погледнах да видя дали е възможно там пък да няма частни линейки въпреки че в много по-малки градове има. Останах шокиран от цените ЦЕНИЦените са без скрити такси и изненади!Превоз на болен в рамките на града - 30 лв от легло до леглоПри липса на асансьор + 10 лв на етажПревоз на болен извън града - 1 лв / кмЗа големи разстояния договаряне.Ами то по-евтино отколкото да си наемеш такси!
  • #46
    До 43 ( преди 1 месец )
    Я пак си помисли дали за София са повече от 10 фирми за частни линейки и дали някой от тях нямат стотици линейки? Дано наистина и в реалния живот не търсиш оправдания и виновни, както правиш тук, А търсиш РЕШЕНИЯ. Особено ако от тези решения зависи здравето и живота на твоите близки. Знам че няма да ми благодариш. Не го и очаквам, но се надявам ти и всички които четете да запомните този ценен съвет. Не ви пожелавам да го използвате, Но ако се наложи ще съм щастлив, че съм помогнал.
  • #45
    До 43 ( преди 1 месец )
    Наистина няма нужда да се спори с такива като тебе. Вместо да благодариш за споделеният опит, кървав опит в буквалния смисъл на думата, за който не искам да се сещам, ти се чудиш как отново да смениш темата! За разлика от тебе аз съм тук да помагам на хората. Ако си мислите, че е скъпо, то въобще не е. Винаги ми искат под 100 лв, А аз им давам 100, защото това са най-разумно вложените пари, които не бих спестил за да знам, че съм направил всичко възможно за живота и здравето на близките си.
  • #44
    До 43 ( преди 1 месец )
    Я пак това с прибираш се с празна батерия всяка вечер, че не го разбрах? Ти наистина ли пътуваш по 4 500 км всеки ден и би изпразнил батерията? Най-заклетия антиелектрик тук, великият инженер минава по 150 км на седмица и зарежда по 30 лв веднъж седмично. Него можеш да попиташ как ще стигне до болницата без зареждане. Средностатистическия електрически автомобил на монофазно зареждане в гаража пълни батерията за 10 часа. Или се прибираш за по-малко часове защото пътуваш по 1000 км на ден?
  • #43
    анонимен ( преди 1 месец )
    Митичния като му кажат да ходи спешно от Пещера в Пловдив на болница, първо ще изчака да напече слънце над фотоволтаиците му, да се зареди електричката 2 дни и тогава спокойно ще тръгне. Той е умен, не като вас. Но не си купува електричка, но ви обяснява колко е хубаво да имате и как инфраструктурата не е проблем, проблема е че сте бедни
  • #42
    До 40-41 ( преди 1 месец )
    И с всичко това как оправдаваш загубата на време по зарядни? Смисъла на електрическата кола е да си я зареждаш вкъщи,т.с. вкъщи се прибираш с почти празна кола,която в повечето случаи се зарежда бавно в гаража.Автоматично такава кола не отговаря на спешна нужда!В София на близо 2 000 000 човек има 10 дежурни екипа линейки. Ще те чака свободна на Околовръстното в седмък! Ти се единствения на който са казали - бягай бързо в Пирогов с твоята кола.Диванен "експерт"
  • #41
    До 37 ( преди 1 месец )
    В моя свят, когато линейка те кара в болницата, прескачаш приемния кабинет и медицинските лица вкарват болния с носилката директно в отделението където вече наистина ги чакат, защото знаят В коя болница точно и при кой специалист да закарат детето ти по спешност и вече са се разбрали. Ти нямаш достъп до този лекар нито физически защото не те пускат в отделението нито му знаеш номера. Освен това в голям град винаги има поне една свободна линейка която да те чака на околовръстното .
fallback
Последни