IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Заслужава ли Volvo XC90 на старо?

Второто поколение на кросоувъра има здрава каросерия и надеждни мотори, но крие и някои изненади

Първата генерация на Volvo XC90 често е сравнявана с хипопотам, а причината е, че кросоувърът е дебелокож и упорит (разбирай здрав и надежден). Неговият наследник се появи през 2014 г., като трябваше да продължи традицията и да затвърди успеха на предшественика си.


Volvo XC90


Второто поколение на модела Volvo XC90, което все още се произвежда днес, има много дълга история. Неговата разработката продължи шест години, като започна през 2008 г. по време на сътрудничеството между Volvo и Ford, за да завърши, когато шведската компания вече беше под контрола на Geely.

Новият автомобил няма нищо общо с предшественика си - с изключение на съединителя Haldex V в трансмисията. Базовите версии могат да бъдат с предно задвижване. Трансмисия за всички обаче е осемстепенна автоматична Aisin AWF8F35/45. Други няма.


Volvo XC90 на старо - плюсове и минуси (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    M ( преди 1 час )
    До 4: Автоматите са само и единствено Айсин. Няма ZF. Иначе до сега винаги сме имали по едно Волво в семейството. Сега карам XC60 от 2020 Т5. Това е доста приятна колица, вътре е много добре изработена, но никак не изглежда солидна както старите. Иначе ако търсите 2ра ръка, Т5 с 250 коня е най-безпроблемен, и търсете след 2018, защото тогава оправят харчовете на масло.
  • #6
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 час )
    онези волва които можеха да носят на зверски тунинг останаха в историята след 2000 е американски клонинг на форд на двойна цена а това си е китайско в сладко кисел сос така че радвайте се на живота докато не сте си купили волво джереми кларксон
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 час )
    Има ли "нова" кола, която да няма подобни проблеми при подобни километри? Защото всички статии от този тип си приличат- след 100- 150 000 км почват проблемите
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 часа )
    Статията започва с лъжа: "Трансмисия за всички обаче е осемстепенна автоматична Aisin AWF8F35/45". 8-степенна е, но e ZF. Нататък спрях да чета. Информацията в този сайт в 99% от случаите е невярна, клик-бейт или пропаганда.
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Не ( преди 2 часа )
    Голяма и старомодна
  • #2
    5 rate up comment 1 rate down comment
    БайБоцимир ( преди 5 часа )
    И това е кола, която струва почти 100к евро като нова!
  • #1
    12 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 6 часа )
    Това Geely, има проблеми от ново (личен опит), и изобщо не е добра идея да се купува на старо. И откога надеждните коли правят пробег от 150-200 К км, преди собственика да фалира?