fallback

Джеръми Кларксън: Съвременните коли са боклуци!

Основната причина е допълнителното им тегло, категоричен е легендарният водещ (ВИДЕО)

Дали Джеръми Кларксън все още изпитва същата любов към колите, след като ги е рецензирал в продължение на 35 години? Това вероятно е въпрос, който си задават много фенове на водещия, а и на автомобилите. Неговият отговор е „не“, а обяснението, според Кларксън, е много просто - всички коли сега са „боклуци“.

Само преди дни Кларксън беше домакин на събитие за гледане на последния епизод на The Grand Tour, където отговаряше на въпроси от публиката, обяснявайки, че не може да идентифицира 80 или 90 процента от съвременните модели. „Не знам какви са и не ме интересува. Те казват: „Имаме нова хибридна система за задвижване“, но на мен просто не ми пука“

Бившият водещ на Top Gear е категоричен, че по-старите коли са по-добри, защото са по-леки. Новото BMW M5 е отличен пример за това. Неговата хибридна система докарва теглото на автомобила до близо 2,5 тона, като това е повече от Chevrolet Tahoe и Ford F-150, така че най-вероятно легендарният журналист е прав.

Кларксън, Джеймс Мей и Ричард Хамънд разпуснаха продуцентската си компания по-рано тази година, след като две десетилетия забавляваха публиката. Това обаче не е краят на The Grand Tour, тъй като Amazon има планове да замени тримата водещи с нови лица, но засега липсват подробности.

„Те трябва да намерят деца, които наистина да познават колите им и да ги направят известни. Ние също не бяхме известни, преди да започнем да водим шоу по телевизията. Съветът ми към Amazon е да намерят хора, които познават автомобилите", категоричен е Кларксън.

По време на разговора с публиката той разкри и една от тайните на предаването Top Gear, а именно самоличността на последния Стиг - тайнственият пилот, който участва в тестовете на колите. Това е британският автомобилен пилот Фил Кин, известен с успехите си в шампионата British GT. Той е изпълнявал ролята през периода 2010-2022 г., като беше крит до последно. Преди него шлема на Стиг беше носен от други двама автомобилни състезатели - Пери Макарти и Бен Колинс.

fallback
  • #8
    До 6 ( преди 1 месец )
    Хубаво е да вярваш в дядо Коледа, но нехибридният M5 не е много по-лек от хибридния, нито е много по-евтин!
  • #7
    анонимен ( преди 1 месец )
    Шумахер не е бил Стиг. Беше само за един епизод и само за една обиколка с неговото Ferrari FXX. Даже в следващите епизоди се майтапиха с това (Стиг не можеше да кара на пистата, т.е беше фалшив). Пери Макарти беше черният Стиг (май за 1-2 сезона), после е Бен Колинс, до спешъла в Близкия Изток, където накрая се разжа новия Стиг- Фил Кин.
  • #6
    анонимен ( преди 1 месец )
    4-ти, наддават на тегло, заради хибридни системи (е-мотори, батерии). Като допълнение, еко-нормит също добавят тегло, задължителните асистенти.. Съответно и цената наддава, но там играят и други фактори.
  • #5
    анонимен ( преди 1 месец )
    онова участие си беше PR акцияплатиха му да сложи костюма
  • #4
    анонимен ( преди 1 месец )
    Преди тези оплаквания бяха срещу електромобилите. Малко по малко бензиновите автомобили започнаха да наддават на тегло и е на път да задминат електрическите. Лошото е, че освен теглото, расте и цената, все едно ги продават на килограм.
  • #3
    Моя коментар ( преди 1 месец )
    Вие сериозно ли пропуснахте да кажете, че Шумахер беше Стиг и че го замениха с някакви лешперчета след като се случи простотията на ски пистата ?? Мога да кажа ,че съм съгласен с г-н Кларксън - вече не мога да разделя марките и моделите - само буклучливи авт..електромоб..тоалетни на всякъде.
  • #2
    анонимен ( преди 1 месец )
    Точно под статията: Още по темата:Чудо: Джеръми Кларксън най-после хареса електромобилТежи като слон, но ускорява като Юсеин Болт след клизма с уасаби, казва водещият за този хечбек
  • #1
    анонимен ( преди 1 месец )
    А Шумахер?
fallback
Последни