IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Джеръми Кларксън: Съвременните коли са боклуци!

Основната причина е допълнителното им тегло, категоричен е легендарният водещ (ВИДЕО)

Дали Джеръми Кларксън все още изпитва същата любов към колите, след като ги е рецензирал в продължение на 35 години? Това вероятно е въпрос, който си задават много фенове на водещия, а и на автомобилите. Неговият отговор е „не“, а обяснението, според Кларксън, е много просто - всички коли сега са „боклуци“.


Джереми Кларксън


Само преди дни Кларксън беше домакин на събитие за гледане на последния епизод на The Grand Tour, където отговаряше на въпроси от публиката, обяснявайки, че не може да идентифицира 80 или 90 процента от съвременните модели. „Не знам какви са и не ме интересува. Те казват: „Имаме нова хибридна система за задвижване“, но на мен просто не ми пука“

Бившият водещ на Top Gear е категоричен, че по-старите коли са по-добри, защото са по-леки. Новото BMW M5 е отличен пример за това. Неговата хибридна система докарва теглото на автомобила до близо 2,5 тона, като това е повече от Chevrolet Tahoe и Ford F-150, така че най-вероятно легендарният журналист е прав.

Кларксън, Джеймс Мей и Ричард Хамънд разпуснаха продуцентската си компания по-рано тази година, след като две десетилетия забавляваха публиката. Това обаче не е краят на The Grand Tour, тъй като Amazon има планове да замени тримата водещи с нови лица, но засега липсват подробности.



„Те трябва да намерят деца, които наистина да познават колите им и да ги направят известни. Ние също не бяхме известни, преди да започнем да водим шоу по телевизията. Съветът ми към Amazon е да намерят хора, които познават автомобилите", категоричен е Кларксън.

По време на разговора с публиката той разкри и една от тайните на предаването Top Gear, а именно самоличността на последния Стиг - тайнственият пилот, който участва в тестовете на колите. Това е британският автомобилен пилот Фил Кин, известен с успехите си в шампионата British GT. Той е изпълнявал ролята през периода 2010-2022 г., като беше крит до последно. Преди него шлема на Стиг беше носен от други двама автомобилни състезатели - Пери Макарти и Бен Колинс.

0 от 500
  • #18
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До 15,прегряването и лошите спирачки,както и паленето си зависи от стопанина на МПС-то и ново да е,като не се грижиш за година две ще се скапе. Аз имам автомобил който възстановявам а той е от 1967г.,като покледните 4 години не беше пален въобще,това лято след зареждане на акумулатора и две завъртания на третото запали и мърка мотора като коте.А,гледам комшии,че с по-новите си коли започнаха да ги обикалят и отварят капаците сутрин че не палят.
  • #17
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До 10 коментар 16 е за теб,но да ти добавя,че знанието в безмозъчието на индивида ,че има еърбег си мисли,че е безсмъртен и недосегаем,без да има знания,че законите на физиката важат въпреки всичките обезопасителни устройства вършещи работа но до 60-70-км/ч,от там на горе са безполезни.
  • #16
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Да и далеч по-безопасно,амномобилите рядко вдигаха над 120-130 км/ч,а сега докато мигнеш си със 150++ км/ч И друго не по-маловажно е задкормилните устройства в повечето случаи тотално неграмотни и неадекватни. Катастрофите в 90% от случаите са с младежи с тунинг БМВ-та келешеещи се и прегръщат след това дървета диреци и ги лепят на дъските после.
  • #15
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    По правило, новите модели са по-добри от старите. А ако се върнем на моделите от 60-те и 70-те, те са пълни нужници, нищо, че в Топ Гиър и подобни им се превъзнасят. Едва палят, прегряват, лоши спирачки и още безброй проблеми. Но е истина, че сегашното поколение ДВГ с хибриди не става за нищо, освен за пестене от данъци. Или чист ДВГ или електромобил. Електромобилите вече са отлични (е, поне Тесла), но и те ще изглеждат като нужници спрямо идващите модели.
  • #14
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Преди правеха автомобили. Сега правят трактори с тъчскрийн.
  • #13
    4 rate up comment 19 rate down comment
    До долния ( преди 1 месец )
    Той не е карал коли а моторизирани каруци.Сега се правят коли
  • #12
    9 rate up comment 8 rate down comment
    До 10 ( преди 1 месец )
    Каза го човек който за целия си живот не е карал толкова коли, колкото този от снимката за седмица! ..... Да опонираш на хора като него за коли е като да спориш с Папата за религия - имаш това право, но нито мнението ти има значение, нито на някой му пука за мнението ти. Има коли с ръчки,без ербегове и навигации, които ако видиш на живо ще се изпуснеш многократно от кеф. А че цената им е колкото имуществото на цялата ти рода е съвсем друг въпрос
  • #11
    4 rate up comment 4 rate down comment
    РУК ( преди 1 месец )
    До 2 - точно под тази статия коментирах,че Кларксън не би казал това, без сериозна парична стимулация!На много хора не се хареса! Гледал съм всеки епизод с него, даже и Фермата му от време на време, чел съм почти всяко негово интервю,не само заради мнението му за колите,човек с уникален хумор е. И смея да твърдя, че мога да преценя кога говори истинския Кларксън, и кога джентълмена Кларксън. Мнението му за Хюндая просто няма как да е откровенно!
  • #10
    7 rate up comment 15 rate down comment
    Факт ( преди 1 месец )
    Да бе викаш друго беше навремето ръчка за стъклата ръчка за скоровтите няма ербегове няма навигация пълни клосети са старите коли
  • #9
    8 rate up comment 3 rate down comment
    А.П. ( преди 1 месец )
    Да разбираме че 500кг не са разлика за теб.