Дали Джеръми Кларксън все още изпитва същата любов към колите, след като ги е рецензирал в продължение на 35 години? Това вероятно е въпрос, който си задават много фенове на водещия, а и на автомобилите. Неговият отговор е „не“, а обяснението, според Кларксън, е много просто - всички коли сега са „боклуци“.
Само преди дни Кларксън беше домакин на събитие за гледане на последния епизод на The Grand Tour, където отговаряше на въпроси от публиката, обяснявайки, че не може да идентифицира 80 или 90 процента от съвременните модели. „Не знам какви са и не ме интересува. Те казват: „Имаме нова хибридна система за задвижване“, но на мен просто не ми пука“
Бившият водещ на Top Gear е категоричен, че по-старите коли са по-добри, защото са по-леки. Новото BMW M5 е отличен пример за това. Неговата хибридна система докарва теглото на автомобила до близо 2,5 тона, като това е повече от Chevrolet Tahoe и Ford F-150, така че най-вероятно легендарният журналист е прав.
Кларксън, Джеймс Мей и Ричард Хамънд разпуснаха продуцентската си компания по-рано тази година, след като две десетилетия забавляваха публиката. Това обаче не е краят на The Grand Tour, тъй като Amazon има планове да замени тримата водещи с нови лица, но засега липсват подробности.
„Те трябва да намерят деца, които наистина да познават колите им и да ги направят известни. Ние също не бяхме известни, преди да започнем да водим шоу по телевизията. Съветът ми към Amazon е да намерят хора, които познават автомобилите", категоричен е Кларксън.
По време на разговора с публиката той разкри и една от тайните на предаването Top Gear, а именно самоличността на последния Стиг - тайнственият пилот, който участва в тестовете на колите. Това е британският автомобилен пилот Фил Кин, известен с успехите си в шампионата British GT. Той е изпълнявал ролята през периода 2010-2022 г., като беше крит до последно. Преди него шлема на Стиг беше носен от други двама автомобилни състезатели - Пери Макарти и Бен Колинс.