fallback

Audi E-Tron GT избухна в пламъци в дилърски център

Пожарите на EV са доста често срещани, но този наложи използването на специални средства

Автокъща в Индиана пострада, след като Audi e-tron GT избухна в пламъци в зоната за поддръжка на автомобили. Пова време колата е била натоварена на подемник и това сериозно е затруднило пожарникарите.

Местната противопожарна служба съобщи за инцидента в социалните мрежи. Пожарът е избухнал през уикенда, като спасителните екипи са се отзовали бързо на сигнала, но са се натъкнали на силен дим в зоната за поддръжка на автомобили. Въпреки това, пожарникарите бързо се успели да потушат пламъците.

Проблемът обаче е, че литиево-йонни батерии са почти невъзможни за пълно гасене. Самата кола е била вдигната с подемник, което е затруднило допълнително операцията. В крайна сметка запаленото Audi E-Tron GT е било изнесено извън автокъщата с помощта на мотокар, като през цялото време огъня е държан под контрол.

След като е изкарано навън, Audi-то е натоварено на камион и ескортирано до депо. Електрическата кола е почни напълно унищожена и няма шансове да се ремонтира. Щетите по търговско представителство са по-малко, като те са в зоната за поддръжка, където всичко е опушено и мокро. Без пръскачките на противопожарната система обаче нещата можеха да са много по-зле.

Няма информация какво е причинило инцидента, но моделът Е-tron GT е изтеглян многократно поради опасения за пожар. Последно това се случи през март, когато Audi вкара в сервизите си 1042 автомобила заради батерии с високо напрежение, които могат да предизвикат късо съединение и да доведат до пожар.

fallback
  • #6
    анонимен ( преди 1 месец )
    Статистиката в САЩ вече показа, че другите марки електромобили се палят 10 пъти по-често от Тесла. Така че, скъпи ми преводачо-сммукачо, не, подзаглавието ти не е вярно. Електромобилите не се палят често - никак дори. От време на време се палят лошите електромобили.
  • #5
    Боб ( преди 1 месец )
    ВАГ тоалетни
  • #4
    тролейче , а ? ( преди 1 месец )
    Може ли да се посмея малко ? Хахаха аххахаха
  • #3
    Мъка ( преди 1 месец )
    Просто се е запалила свещичка за упокой на ВАГ групата. Иначе сериозно, явно има доста коли, които използват старите батерии, които горят добре. Да сте чували нещо наскоро за Гигафактори на Tesla и Panasonic, те бяха от тези батерии. Вече никой не говори за тях. Никой не си спомня за Samsung, LG и разните японски марки батерии. Има ги в доста ЕС модели. Китайските, на BYD и CATL не горят.
  • #2
    Тинтири_минитири ( преди 1 месец )
    Проблема не е, че ЕЛ се пали - и ДВГ се пали и няма смисъл "да си ги мерим". Проблема е, че ЕЛ се пали когато е в покой. Паркираш вечер в гаража, лягаш да спиш и се събуждаш във вечните ловни полета опечен!.. заедно със семейството. Докато ДВГ се пали при каране! Спираш, изваждаш всички от колата и тя ако ще да гори. Близките ти са здрави. И другия проблем на ЕЛ, е че е почти невъзможно да я загасиш! Докато подпуши и вече е късно! При ДВГ има шанс да минеш само с дребни щети!
  • #1
    Тинтири_минитири ( преди 1 месец )
    *** не бе! Тва не се е случило, като Семито дето изгоря ония ден май беше и то не е изгоряло... Тра р'збииш ли са само долни инсинуации да се сринат продажбите на ЕЛ :D :D :D
fallback
Последни