IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Китайско нашествие: поне 6 нови марки идват в България

BYD и Omoda са най-интригуващите от новите имена, за които научи Automedia

България дълго оставаше встрани от прословутото китайско автомобилно нашествие в Европа, но през следващите няколко месеца то ще достигне и до тукашния пазар, при това - с впечатляващ мащаб. Най-малко шест нови китайски марки се подготвят за български дебют, научи Automedia.bg, като това включва BYD, най-големия световен производител на електрифицирани автомобили, и Omoda, най-агресивната марка от Китай на европейския пазар напоследък.
  
   
BYD, Omoda
BYD и Omoda - двете китайски марки с най-агресивни планове за Европа, до броени месеци ще стъпят и в България, научи Automedia.bg от надеждни източници
  
       
От няколко независими източника разбираме, че BYD вече активно преговаря с бъдещите си вносители в България, макар за момента да не направен окончателният избор кои ще са те. Единият вариант е вносител у нас да е гръцката група Sfakianakis, която през пролетта бе обявена като официален представител на BYD в южната ни съседка. Sfakianakis е представена и на нашия пазар като собственик на "Миркат", вносителя на Suzuki в България. В официално медийно съобщение за преговори с BYD намекна и "Чайна Мотор Къмпани", част от групата "Ауто Юнион".


Китайските марки в България - кой кой е? (ГАЛЕРИЯ):


 
       

 

0 от 500
  • #4
    10 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Проблема на тези коли според мен е , че все още няма яснота със сервизната поддръжка и резервни части. Преди седмица видях два нови СУВ-а на Link & Co и забелязах, че номерата им бяха върху табели на Мото-Пфое.
  • #3
    13 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    С надпреварата с цените европейските марки отвориха широко вратата за китайците, и вече няма спирка. Чичо Си, плаща за заетост и резултата е свръхкапацитет и дефлация на промишлените цени. Много е показателно, че китайците не се отказват от експанзията въпреки сериозните мита. Следващата стъпка е да купят на безценица фалиралите европейски заводи и да правят в тях китайските си возила. И да за да печелиш трябва да продаваш а не да вдигаш цените, щото тогава почва да продава някой друг ...
  • #2
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория ( преди 2 месеца )
    Не знаех, че предлагат електрическа голф количка за около 30 000 лв. Човека с дизеловия джип може спокойно да мине на това. И да стои зад думите си с дела (по Левски)... Не е точно Тесла, ама айде...
  • #1
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Гост ( преди 2 месеца )
    Чакаме коментари от Бидчо Чайника.