IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Eто коя е най-качествената китайска кола

Победителят в последното проучване на AQSIQ вече се предлага и в България

Китайската автомобилна индустрия расте като гъба след дъжд: само в Европа вече официално са представени над 20 китайски марки, а в Русия - цели 52. Дори и в самия Китай потребителите вече трудно се ориентират сред постоянно появяващите се нови имена. В тяхна услуга държавната сертификационна компания AQSIQ Auto провежда редовни шестмесечни изследвания на качеството на новите автомобили. Наскоро AQSIQ обяви резултатите от актуалното проучване в луксозните пазарни сегменти. Първото място в него е за модел, който вече официално се предлага и в България.
  
     
Voyah Free
Voyah Free
  
       
В проучването на AQSIQ се отчитат надеждността на автомобила, процентът очаквани дефекти и неизправности, качеството на сглобката, системите за безопасност и ефективността на задвижването. Вземат се предвид и всички подадени оплаквания от клиенти.

През 2024 най-качественият премиум автомобил в Китай е Voyah Free, продукт на дъщерната марка на Dongfeng. Free получава 157 точки в крайното класиране. Второто място е за големия кросоувър Yangwang U8 на BYD (155 точки). Трети се класира друг продукт на Dongfeng - екстремният електрически всъдеход Mengshi M-Hero 917 (151 точки). По-назад в класирането остават моделите на Li Auto, Lynk & Co, Aito и представените у нас Wey.
    
          
Кои са трите най-качествени премиум автомобила в Китай (ГАЛЕРИЯ):


  
     

0 от 500
  • #6
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Преди години Хюндай/Кия бяха долнопробна алтернатива на европейските и американските марки Тогава компании като Фиат им се подиграваха Сега е пълно със скъпи Тюсони, които е ползват със чудесна репутация, Фиат Враво, никой не го помни
  • #5
    3 rate up comment 3 rate down comment
    До 4 ( преди 1 месец )
    Карал съм MG 4, BYD Atto 3, новия Smart 1, който си е вече чисто китайски, и Ora Cat - старата, не актуалната. Като изключим Ora, другите са впечатляващи. В Женева пролетта разгледах MG и IM, имаше го и тоя U8, но беше голяма гъчканица и не успях да го видя отвътре
  • #4
    8 rate up comment 2 rate down comment
    До 2 ( преди 1 месец )
    И до какво точно китайско електрическо си имал достъп и до какво европейско? Само да ти напомня, че клипове в YouTube не са "достъп" до кола, а просто гледане на филмче.
  • #3
    13 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Не знам защо някой си мисли че китайците са различни от европейските производители, всеки си гледа печалбата.
  • #2
    4 rate up comment 7 rate down comment
    До 1 ( преди 1 месец )
    Така е, но руснаците купуват основно ниския клас бензинови китайки. И наистина отзивите не са добри: корозия, слабо окачване, скоростните кутии стават на макарони за 50-60 хиляди километра. Но всичко това не важи за електромобилите. До каквото китайско електричество съм имал достъп, е над нивото на повечето европейски масови EV
  • #1
    20 rate up comment 6 rate down comment
    Мда ( преди 1 месец )
    За едно нещо вярвам на руснаците и то е за мнението им за качеството на китайските автомобили - толкова ги харесват, че не спират да търсят пътища за контрабандни западни и американски "буклуци"