IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-бруталният китайски всъдеход идва в България

Чудовищният M-Hero обещава 1088 конски сили, 4.2 секунди от 0 до 100 км/ч и над 33 см просвет

Най-екстремният китайски електрически всъдеход съвсем скоро ще се продава и в България, потвърди официалният вносител през Automedia.bg. M-Hero 917 e продукт на новообособената дъщерна марка за високопроходими автомобили на гиганта Dongfeng. Това е изцяло електрически автомобил с 33.5 см минимален просвет в офроуд режим, с 1088 конски сили максимална мощност и 1400 нютонметра максимален въртящ момент.
  
  

M-Hero 917 BEV
Доста медии кръстиха M-Hero "китайския Hummer" - вероятно защото и той, като американския си събрат, има армейски корени
      
    
Очакваме цената на електрическата версия у нас да е от порядъка на 145 000 eвро. По-късно през 2024 трябва да се появи и вариантът REV с по-малка батерия и бензинов генератор като удължител на пробега. При него цената ще е по-ниска - около 120,000 евро.

Основната причина за високата цена е, че M-Hero 917 има една от най-големите батерии в автомобилния свят - с използваем капацитет 142.7 киловатчаса (за сравнение батерията на новия електрически Rolls-Royce Spectre е с капацитет 102 кВтч). Това е достатъчно за минимален пробег от 450 км по тестовия цикъл WLTP. Батерията захранва четири електромотора - по един за всяко колело. Ускорението от място до 100 км/ч отнема само 4.2 секунди. Батерията се зарежда от 30 до 80% за 47 минути на бърза зарядна станция.
   
  
M-Hero 917 BEV
  
   
Клетките на тази батерия са и причината M-Hero да е един от най-тежките автомобили на световния пазар - 3.29 тона за чисто електрическата версия. Всъдеходът компенсира теглото си с електронна блокировка на предния и задния мост и на централния диференциал. Просветът е 23 см в стандартен режим на движение, но се повишава до цели 33.5 см в офроуд режим. Ъгълът на атака е 36.8 градуса  отпред и 37.5 отзад. Завиващите задни колела означават, че на практика автомобилът може да се движи странично. Радиусът на завой е шокиращо малък - 5.1 метра.

M-Hero 917 има максимална дълбочина на газене от цели 90 см, "пълзящ" режим на движение и интелигентни системи за приспособяване към терена и за нощно виждане.
   
   
M-Hero 917 BEV
  
    
Ако не броим електрическото задвижване, останалите технологии тук всъщност идват директно от всъдехода М-50, който Dongfeng произвежда за нуждите на китайската армия. Тук обаче са добавени и доста глезотии - кожен салон, йонизатор и пречиствател на въздуха, аудиосистема Dynaudio с 16 говорителя, вентилирани дискове и спирачни апарати от Brembo.
  
   
Nammi 01
Nammi 01 ще струва под 50,000 лева с ДДС у нас, обещава вносителят
    
     
Вносител на моделите на М-Неro ще бъде представителят у нас на Voyah, луксозната марка на Dongfeng. От идната година Voyah България ще предлага на нашия пазар още една дъщерна марка на концерна - Nammi, която се ориентира към електромобили за по-масовите клиенти. От компанията обещават, че стартовата цена за електромобила Nammi 01 ще е под 50,000 лева с ДДС.
 
   
Още снимки на M-Hero 917 вижте в ГАЛЕРИЯТА:


  
   

 

0 от 500