fallback

VW вдига цените на почти всички модели с ДВГ в Германия

Увеличението варира от 2,1% до 4,2% в зависимост от автомобила

Volkswagen се нуждае от пари и планира да ги получи не само чрез намаляване на разходите, но и чрез повишаване на цените. Съобщава се, че автомобилният производител увеличава цената на своите бензинови и дизелови модели в Германия с 2,1 до 4,2 процента. И това не е всичко – VW бърка по-дълбоко в джобовете на клиентите с по-скъпи опции за оборудване. Всичко това се случва, докато компанията се бори с „финансови препятствия“ и дори заплашва да затвори заводи в Германия заради бавни продажби на автомобили.

Увеличението на цените засяга цялата гама, задвижвана от ДВГ, за моделната година 2025, с изключение на малкия хечбек Polo. Препоръчителните цени на дребно се покачват от едва 490 евро за кросоувъра Taigo до 2490 евро за най-големия SUV - Touareg.

Моделът, който е най-засегнат от промените в цените, е популярният VW Golf. При компактния хечбек увеличението е 1150 евро, което означава ръст на цената от 4,2%. Последният ден, в който клиентите могат да направят поръчки на актуални цени, е 11 септември, тъй като от 12 септември влиза в сила новият каталог.

Както съобщава германското списание kfz-betrieb, новината е споделена в писмо до местните дилъри на VW. Семейството ID не се споменава, тъй като електромобилите се продават под различен дилърски модел. Въпреки това, потенциални промени в цените на EV не могат да бъдат изключени в бъдеще.

В допълнение към повишаването на цените за своите модели, задвижвани с ДВГ, германската компания е увеличила препоръчителните цени на дребно на допълнително оборудване. Това включват шибидаси, резервни колела, подобрени информационно-развлекателни системи, хед-ъп дисплеи и други допълнителни пакети и услуги.

fallback
  • #14
    Петко ( преди 1 месец )
    2014 Пасат за38000 е имало само 2ра употреба.
  • #13
    Анонимен ( преди 1 месец )
    Може просто да вдигат цените защото има инфлацията (което е факт) и маржа на печалба пада. Същевременно инвеститорите не търпят загуби. И аз искам Пасат за 38 000 лв, колкото струваше през 2014 година ама няма. Факт е обаче че от 2014 насам средната заплата в Бг се е вдигнала три пъти. Така че какво се оплакваме ;)
  • #12
    анонимен ( преди 1 месец )
    първия коментар е на бъдещ меринджеи на топ компания
  • #11
    Друг Гост ( преди 1 месец )
    Според мен, ФВ добре се ориентираха, но не стана. Разбраха, че при ел.колите е много важен софтуера и решиха да си го напишат, но се о*раха.
  • #10
    анонимен ( преди 1 месец )
    Лично мнение е компания, която резервната гума го брои за екстра никога няма да си купя автомобил.
  • #9
    im-дртiйУАЙТBOY! ( преди 1 месец )
    н-р 2 най-верно Г0 обоббщи. И в тая връзка, т.к. Volkswagen се нуждае от пари и планира да ги получи не само чрез намаляване на разходите, но и чрез повишаване на цените, то - тя тенденцията е от ясна и очаквана, още по-ясна: днес с 2 %, утре с 4 %, а вдруги ден - с цели 10-ина - кво му плащаш на тая барачка /априори/ скапана... И когато ви говорим ясно и недвусмислено, че именно GENESiSът се явява най-добрата и качествена алтернатива на полуумрелите DE-премиуми, никой /все още/ не ще да поверва
  • #8
    Гостенин ( преди 1 месец )
    Не върви бизнеса с ДВГ господа антиелектрици? Ще слушате Мъск и китайците!
  • #7
    Анонимен ( преди 1 месец )
    До 1. На Фолксваген им паднаха продажбите само на електричките.На ДВГ продажбите са се увеличили.
  • #6
    Тоз ( преди 1 месец )
    Да правим скъпи боклуциАма никой не ни ги купува Да направим още по-скъпи ***
  • #5
    анонимен ( преди 1 месец )
    Те и сега са скъпи, дори и за немец.
fallback
Последни