IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шефът на VW отрече масови съкращения

И внуците на нашите служители ще работят в компанията, зарече се Блуме

Черен септември за Volkswagen, който започна с процеса срещу бившия главен изпълнителен директор Мартин Винтеркорн, обвинен, че не е спрял продажбата на автомобили с манипулирани емисии или популярния „ Дизелгейт “. Продължи с пазарни трудности при продажбата на електрически коли през месец август 2024 г. от минус 68,8 процента.
 
 
Оливер Блуме


„Перфектна буря“, срещу която Оливър Блуме, главен изпълнителен директор на групата Volkswagen, се изправи лично. Босът даде интервю пред Bild, за да обясни ситуацията. Няма смисъл да се крие, напротив, германският мениджър беше честен и определи икономическата ситуация като "тревожна".

Въпреки това той заяви, че няма да има масови съкращения, както се говореше сред основните синдикати на работниците. Европейският пазар плаща цена на общия спад в продажбите на автомобили, като едновременно с това нараства конкуренцията, водена от новите китайски производители. Блуме заяви: „Тортата е по-малка, има повече гости на масата и ситуацията на марката Volkswagen е толкова сериозна, че не можем да оставим всичко да продължи както преди“.
 

VW производство

Влошаването поставя цялата европейска автомобилна индустрия в безпрецедентен сценарий, който ще доведе до промени и желани или не избори. „VW също запазва смелост, за да бъдем успешни|, каза Блуме. И изключи възможността за раздяла със заводи в родината. 

Ние сме твърдо ангажирани с Германия като наша основна база, защото Volkswagen е оформил цели поколения. Имаме служители, чиито баби и дядовци вече са работили в щомпанията Volkswagen. Искам техните внуци все още да могат да работят в нея ".
 

0 от 500
  • #10
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Грета Тунберг ( преди 3 месеца )
    Предложи нещо по силно,на моя митбъстъра не му действа.
  • #9
    4 rate up comment 5 rate down comment
    До долния ( преди 3 месеца )
    Защо да мисля Тесла Едно зареждане на седмица за 30 минути и си свиркам.Фв да му мислят с тракалниците и флуктуиращите цени на нефта.
  • #8
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Анти икономист? ( преди 3 месеца )
    "Гост До 3.Не ги мисли Фолксваген,те произвеждат много модели автомобили с ДВГ и ще изплуват.Да му мислят Тесла,след премахването на субсидиите пазара на електрокарите се срина." Май си забравил, че Тесла след срива на брутния марж на продажбите, все още има един от най-големите в цялата автомобилна индустрия и печели стабилно от продажбата на всеки автомобил. Също така забрави, че за разлика от volkswagen на който синдикатите забраняват уволнения, Тесла уволни 10% с щракане на пръсти.
  • #7
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Един друг такув в една немска фирма пак мамеше раята с твърдения, че едва ли не трябва да си горд, че не си уволнен и че работиш за неговата компания!
  • #6
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Явно служебните продажби не вървят. В Китай също потъват като камък. Резултат от 15 г. липса на Мизия, ужасен дизайн и ниско качество
  • #5
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Гост ( преди 3 месеца )
    До 3.Не ги мисли Фолксваген,те произвеждат много модели автомобили с ДВГ и ще изплуват.Да му мислят Тесла,след премахването на субсидиите пазара на електрокарите се срина.
  • #4
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Гост ( преди 3 месеца )
    За 2023-2 милиона Тесли,за 2024-3 милиона Тесли,за 2025-4,5 милиона,......,2030-20 милиона Тесли и стават най големия автомобилен производител в света.
  • #3
    6 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    като видиш цената от 50 млрд и дългове за почти 200млрд става ясно че са се запътили към предфалитност, защото за да изплуват ще трябва да обновят предлаганите модели това означава да задлъжнеят още , а банките се мръщят и затова са съкращения и преструкториране.
  • #2
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Гост ( преди 3 месеца )
    Не върви нещо бизнеса,електричари.Теслю тротинетката внезапно млъкна за ръста от 50% на Тесла всяка година,за строителството (без строително разрешение) на нови заводи на Тесла само за година.За заводите в Канада, Мексико и Индия оглушително се мълчи.А какъв ентусиазъм имаше Теслю визионера.
  • #1
    12 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    какво иска Блуме и какво ще стане са различни неща. Нещо като местниа е-фен - едно са мечтите, друго са реалностите. Факт е, че Нидерсаксен (Германия) държат акции и не биха позволили ФВ да загине. Но управлението и политиката на ФВ трабва малко да се стегнат.. Това което ние виждаме е само върха на айсберга. А отдолу нещата са доста дебели.