IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Какво е известно за S-Class на бъдещето

Електрическият флагман идва през 2030 г. и ще бъде оборудван с научнофантастични технологии

EQS и S-Class ще станат един модел до 2030 г. Съдбата на двата флагмана на Mercedes-Benz вече е начертана, след като изпълнителният директор на компанията Ола Калениус разкри плановете да бъдещето на флагмана на марката.


Mercedes-Benz S-Class


Луксозният седан ще бъде базиран на MB платформата - EA Large, като ще получи голям брой технологични иновации. Като дизайн той няма да се отличава от стандартната S-Class с ДВГ, което означава, че съвсем скоро Mercedes ще се откаже от меките линии, наблюдавани при моделите от гамата EQ.

Засега производителят от Щутгарт не разкрива каква ще бъде стилистичната философия на следващите й автомобили, но е твърде вероятно дизайнерите да последват примера на BMW и Audi, чиито електрически модели имат футуристичен вид, но все пак си остават консервативни и не са много далеч от версиите с двигател с вътрешно горене.

В случая S-Class Mercedes може да възприеме ъгловати и удароустойчиви форми, смятат колегите ни от Motor1, които показват своето виждане за външния вид на луксозния седан. Голямата решетка ще остане и ще бъде осветена, докато логото на марката може да бъде изложено на предния капак, точно каквато е традицията на модела. Очаква се, че дизайнерите ще заложат на подобрена аеродинамика, като за това ще помогне поставянето на камери вместо огледала.

Що се се касае до технологиите, S-Class винаги е била пионер на много иновации не само за марката, но и за целия свят на автомобилите. Следователно е вероятно бъдещото поколение да покаже редица авангардни и изненадващи решения, с важен акцент върху автономното шофиране от (поне) ниво 3.

Очаква се, че именно при флагмана на Mercedes ще дебютира и ново поколение батерии (може би твърдотелни) с енергийна плътност сред най-добрите в света, както и много ефективни електрически двигатели. Това ще позволи на модела да постигне и рекорден (поне за моделите на марката) пробег.


0 от 500
  • #6
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До 4 ( преди 1 седмица )
    Е то няма да е за първи път в коментарите да има повече информация по въпроса или по други теми, отколкото в самата статия. Особено пък тази статия има огромен потенциал. Дори някой да спомене че при него пече слънце Това ще е много повече информация отколкото е дадена в цялата статия.
  • #5
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    До 2030... има време. Пак може да размислят, както с е-бъдещето
  • #4
    3 rate up comment 1 rate down comment
    до 1 ( преди 1 седмица )
    Бе то верно, че в общи линии: иновации, нови технологии и т.н. общи приказки, ама това явно не е попречило на прошляците да се изХодят по темата!
  • #3
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До долния ( преди 1 седмица )
    Не обиждай Люсид с тоя немски грозел клусет
  • #2
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Popa ot razgrad ( преди 1 седмица )
    Това на снимката доста прилича на Lucid Air...
  • #1
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Ъъъъъ ( преди 1 седмица )
    Прочетох цялата статия два пъти, Да не би нещо да не съм разбрал. Ако някой ме пита какво разбрах от статията, ще се почувствам като първокласник който е сричал 10 минути някакъв текст, но не може да повтори и дума от него. Някой научи ли нещо ново от статията? Всъщност някой научи ли нещо конкретно?