IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Китайци представиха кола с „доживотна гаранция“

Електрическият Chery Exeed Star Era ES е с пробег до 880 км

Собствениците на новия автомобил Chery Exeed Star Era ES за първи път ще получат доживотна гаранция за колата, както и редица други бонуси на стойност 5500 долара, които включват опция за инсталиране на пътническа седалка с нулева гравитация, специална боя за колата и отстъпки за обслужване.


Chery Exeed Star Era ES


Почти петметровият Exeed Star Era ES 2025 е с цена, варираща от 27 000 до 42 000 долара и с каросерия с размери 4945 x 1978 x 1480 мм и междуосие 3000 мм. Коефициентът на челно съпротивление Cd 0.205 също е впечатляващ, а интерес представляват още, интерактивните светлини „шепот на вятъра“, електрическото задно крило и пневматичното окачване.

Оборудването включва велурена декорация на тавана в салона, прожекционен дисплей W-HUD, 7 въздушни възглавници, безжично двойно зареждане за мобилни телефони, лидар и много други сензори за работата на системата за автономно шофиране, както и тризонов климатроник.


Chery Exeed Star Era ES


Версията 2025 Star Era ES и версията Pro Urban Smart Driving са със задвижване на задните колела с един двигател с максимална мощност от 230 kW (308 к.с.) и максимален въртящ момент от 425 Нм. Версията Pro със задвижване на всички колела и флагманската версия Ultra са допълнително оборудвани с асинхронен двигател на предния мост с максимална мощност от 123 kW (165 к.с.) и максимален въртящ момент от 238 Нм.

Най-интересна обаче е доживотната гаранция, която производителят дава. Все още не е ясно колко е животът на един такъв автомобил, но от Chery твърдят, че всички неизправности по автомобила ще бъдат отстранявани в рамките на гаранцията. Пробегът на електрическата кола е впечатляващ, като при идеални условия може да достигне почти 900 км (според китайския цикъл на измерване CLTC).


0 от 500
  • #22
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Варан ( преди 1 месец )
    Ако автомобилът има живот 5г. значи толкова ще живее...хахаха
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Who Cares ( преди 1 месец )
    Сега остава да научим и продължителността на живота...
  • #20
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Доживотна гаранция означава ли, че същата важи докато съм жив, или докато автомобила е жив?
  • #19
    4 rate up comment 8 rate down comment
    До 16 ( преди 1 месец )
    Говориш от гордост и предразсъдъци. Дал си като пример за типичен пример на несигурност една единствена марка която според статистиката е най-сигурният лек автомобил на планетата с най-малко жертви след катастрофи. Тоест официално заявяваш, че черното е бяло, защото ти така ВЯРВАШ. Преди време имаше едно проучване какви са причините да изберат точно Тесла. След наличието на зарядна инфраструктура, втората причина беше сигурността. Спокойно! Знам че Вяра не се бори с факти. Вярвай си!
  • #18
    7 rate up comment 0 rate down comment
    До 17 ( преди 1 месец )
    Ти кое не разбра? Китай няма да навлезе с евтини автомобили. Дал си грешен пример.
  • #17
    5 rate up comment 5 rate down comment
    До 15 ( преди 1 месец )
    Ахам, те Великата Стена навлизат в Европа вече не години, а направо десетилетие ако не и повече. И така са навлезли "с бройки", че е по-вероятно да видиш Порше, отколкото Грейтуол на пътя. Волво също са взели-дали, че имат дори готова основа. Но, вие продължавайте да чакате евтини и хубави китайки. Опитайте да ги примамите с хляб и сол на Орлов мост.
  • #16
    6 rate up comment 14 rate down comment
    Propov ( преди 1 месец )
    За пореден път ще го потвърдя. Няма начин да кача мен и семейството ми в китайска консерва дето тежи над 2 тона и се движи над 100. Нямам им доверие, смятам ги за опасни машини. Не са добре направени. Инвестират предимно в екстрите и фасона и пестят от механиката. Също като Тесла. Я окачването ще се откине в движение, я волана. И без пари да ги дават - нямам интерес. Може би след мнооого години ще променят имиджа си , но към момемта твърдо НЕ.
  • #15
    15 rate up comment 2 rate down comment
    До 14 ( преди 1 месец )
    Не са важни процентите, а бройките и годишният ръст. Нима очакваш всички да се втурнат да купуват автомобил без представителства но най-вече без сервизна мрежа? Каква полза от доживотна гаранция ако няма сервиз в който да ти осигурят гаранционното обслужване? Навлизането на чужди пазари е процес, който ще се проточи с години.
  • #14
    6 rate up comment 1 rate down comment
    До 7 ( преди 1 месец )
    Засега тая тактика с многото екстри за същите пари като истинските автомобили им носи огромен успех на китайците. Едноцифрени пазарни дялове извън Китай. В самия Китай, само партията майка знае колко точно продават и на какви маржове. Затова, да продължават все така да "завладяват света".
  • #13
    5 rate up comment 9 rate down comment
    do 10 (do 7) ( преди 1 месец )
    Качвам се от RAV4 XA50 на Tesla Model Y и RAV4 си е дърво спрямо теслата... И не, теслата НЕ е перфектна кола, но от към екстри е повече от повечето Тойоти!И... Model Y вече струва колкото RAV4 и поддръжката и за 8г или 180 000 км е 0 лв/EUR!