IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Honda обнови европейския HR-V

e:HEV получи същите подобрения като своя японски брат Vezel

Honda представи обновения HR-V e:HEV в европейския му вариант, който следва промените, направени преди това на модела Vezel в Япония. Версията на HR-V за Стария континент остава достъпна само с e:HEV хибридно задвижване и предно предаване.


Honda HR-V e:HEV


Външните промени спрямо третото поколение, което излезе през 2021 г., не са много. Основната новост е преработената решетка, която придава на HR-V по-уверен вид. Предната броня получава актуализирани долни въздухозаборници, докато светлинните елементи вече имат затъмнен интериор и нови LED графики. Honda също така разширява цветовата палитра, като добавя три нови нюанса - Sage Green, Seabed Blue и Urban Grey.

Топ-версията Advance Style Plus се разполага най-високо в гамата на HR-V, добавяйки панорамен стъклен покрив, допълнителни акценти в цвета на купето, решетка Crystal Black и нов комплект 18-цолови алуминиеви джанти.


Honda HR-V e:HEV


Интериорът си остава същият, със 7-инчов дигитален инструментален панел и 9-инчов дисплей на мултимедийната система. Долната част на централната конзола обаче е преработена, за да осигури по-лесен достъп до безжично зареждане и да подобри ергономичността. Други промени включват допълнителен звукоизолиращ материал и стандартно тонирано стъкло. Автомобилът запазва характерните за компанията Magic Seats задни седалки, които могат да бъдат сгънати плоски или повдигнати като на модела Jazz/Fit.

Безопасността на превозното средство е подобрена с добавянето на система за камера с множество изгледи и подобрена функция за асистент за задръстване, която подпомага управлението при спиране.


Honda HR-V e:HEV


Хибридният задвижващ механизъм e:HEV включва същия 1,5-литров i-VTEC бензинов двигател, два електрически мотора, трансмисия с фиксирана предавка и литиево-йонна батерия. Общата мощност от 129 к.с. се предава към предните колела. За разлика от японската версия на Honda Vezel, европейският HR-V не се предлага със задвижване на всички колела или неелектрифициран 1,5-литров двигател.

Продажбите на актуализираната Honda HR-V e:HEV в Европа и Обединеното кралство ще започнат през септември 2024 г., като цените ще бъдат обявени по-късно.


Още снимки на обновената HR-V - вижте в галерията:


0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Надявам се тези дето са ми ударили двата минуса за 1-ия ми пост не са чели Вонегът...
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Обща мощност 129 к.с.?!, колко е мощността на двг-то, защото през повечето време ще жулиш само на бензин?
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до 5-ти ( преди 1 седмица )
    Това ,което се продава в САЩ, като HR-V го има и у нас ,но като ZR-V, но е само хибрид и само с предно.
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    5-ти, само, че това се предлага само ,като хибрид - това оскъпява поне с 10к. Отделно, че в САЩ, Хонда имат завод, в Европа вече нямат(в тях се правеше Сивик). Първото поколение на новото HR-V се правеше в Мексико за Европа(ако и това се прави там - транспортни разходи),а Кашкай се сглобява в Англия , ако не греша. От първото полколение в Сев. Америка имаше с двигател 1.8 бензин и 4х4.
  • #5
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    HONDA HRV цена в САЩ от 25к долара, има 4x4 и е по-голяма кола. Цена в нашият съюз от 35к евро нагоре, колкото ми дойде Нисан Кашкай с всички възможни екстри.
  • #4
    5 rate up comment 1 rate down comment
    ... ( преди 1 седмица )
    Отпред все едно гледам моя радиатор в спалнята...
  • #3
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Who Cares ( преди 1 седмица )
    Взех да забравям - днес като чуя броня си представям пластмасова решетка. Ама ми звучи така ретро...
  • #2
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Who Cares ( преди 1 седмица )
    Бидейки Хонда притежател от как се помня ще кажа че Хонда си стои там където беше - т.е. по-неикономична и немощна, но по-бърза, а сега и по-скъпа, но по-надеждна от Тойота. Това на снимката впечатлява наверно докато не стане банално с външния си вид. На мен екстериора на Хонда ми е пределно скучен. Вижре само Акорд на какво прилича. Така и не можаха да му сложат 4WD, затова пък ашладисват същия мотор на болшинството модели. Ама като гледам конглокенцията, май пак ще карам Хонда.
  • #1
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Хонда фен ( преди 1 седмица )
    Харесват ми колите на Хонда, но този модел беше за мен пълно разочарование, по точно задвижването. Много муден двигател на извънградско и магистрала. В града няма значение. Там всяка кола се справя.