fallback

Opel изравни цените на SUV с ДВГ и ЕV на основен пазар

Хибридната версия на Frontera ще струва колкото електрическата

Британска марка влезе в историята като първи автомобилен производител, който предлага електрически модел на същата цена като бензиновия. И ще го направи един от най-евтините на пазара в Обединеното кралство.

Vauxhall (под това име там се прави Opel) пуска новата Frontera на цена от 23 495 паунда (27 908 евро) както за бензиново-хибридно, така и за електрическо задвижване. Изборът между двете с еднакъв бюджет е първи за Обединеното кралство.

За сравнение - конкурентите имат средно 30 процента разлика между електрическите и ДВГ версиите на един и същи модели. Може да сравним цените при Citroen C3. На местния пазар се продава за 14 150 лири, но скача до 21 990 за неговия електрически еквивалент - Е-C3.  

Но с новата Frontera вече няма риск. Този модел е издръжлив SUV от среден размер, който не е различен от класическата Frontera. Но може да се похвали със съвременните характеристики на модерен автомобил от марката. Профилът с две кутии го прави по-спортен и по-просторен от „брата” Mokka, да не говорим за по-добра цена. Срещу £23 495 получавате 1,2-литров трицилиндров бензинов двигател с обща мощност от 99 к.с.

Паралелното ценообразуване се запазва, ако искате да преминете към GS оборудване за £25 895, което включва 17-инчови джанти, релси на покрива и технологична кабина. Общата мощност тук скача до 134 конски сили. Vauxhall потвърди, че новата Frontera ще бъде отворена за поръчки през октомври, а пълното пускане в Обединеното кралство е следващата година. Управляващият директор Джеймс Тейлър обаче потвърди пред медиите, че ще минат още няколко години, за да достигнат едни и същи печалби при ДВГ и електрическите модели.

Още няма обявени цени, при които Opel Frontera ще се продава в България. В Германия обаче вече е на линия, като прави впечатление, че цените продължават да са различни. Хибриден бензинов двигател със 74 kW (100 коня) започва от цена 23 900 евро. По-мощният хибрид (100 kW и 136 коня) тръгва от 25 700 евро. И чистият електрически Frontera с максимална мощност от 83 kW и пробег от 305 километра започва от 28 990 евро.    

fallback
  • #9
    До долния ( преди 2 месеца )
    Всеки грамотен може да прочете че за арежсанв на фаст чарджин струва гд лев на квтч нищо общо с 14 ст. на квтч за които мечтаят левите.
  • #8
    До 2 ( преди 2 месеца )
    За технически неграмотните хора, зареждането на електромобили би представлявало проблем за мрежата и би я претоварило. Всеки технически грамотен знае, че мрежата вече има проблеми, чиито решение са именно батериите и всякакво друго съхранение на енергия. Там където ти виждаш проблем, разумните хора виждат решение на свръх излишъка през деня и недостига на енергия вечерно време. Днес по обяд тока се изкупуваше на 18 ст, А преди час се продаваше на 1,40 лв. С батерии щяха да са други цените.
  • #7
    До 2 ( преди 2 месеца )
    Но не се притеснявай. Никой не може да се позволи да плаща сметката за електромобил. За 1 000 км на месец градско шофиране са необходими цели 200kWh - представяш ли си сметката за ток на всеки софиянец да се увеличи с цели 30 лв на месец? Че кой може да си го позволи! Сметката на софиянци Ще се вдигне в 5-10 пъти ако си купят електромобил. Така че откъдето и да го погледнеш е физически и икономически невъзможно да се мине на електромобили, нали? Нито пък да се къпят или да имат климатици!
  • #6
    До 2 ( преди 2 месеца )
    Какво има за представяне? Един електромобил харчи на денонощие колкото един бойлер и три пъти по-малко от един климатик. Представяш ли си всеки апартамент в София да си има бойлер? Добре че славянци не се къпят иначе щеше да се случи онова за което говориш с изгорелите табла. А като имаш предвид че 2 климатика харчат на ден нощи колкото шест електромобила, добре че е забранена използването на климатици И няма нито един в София че щяха да стават пожари.
  • #5
    Юнак Балкански ( преди 2 месеца )
    Воксхол е Опел, който се произвежда в Англия от много, много години. Той е марка която е част от колите на Селантра (Американска компания) барабар със Крайслел, Пежо, Ситроен и други. Това е отговора ми към коментара на #3.
  • #4
    Вин ( преди 2 месеца )
    #2 Никой няма да остави паяжина от кабели пред блоковете, никъде го няма! Сегашните единични изцепки са докато стане някоя беля и както винаги "държавата ще се сети"!
  • #3
    Въпрос ( преди 2 месеца )
    Защо британска марка, опел не е ли вече френска.
  • #2
    Все едно ( преди 2 месеца )
    И по евтини да са електрокарите пак няма да си купя. Няма толкова безлични автомобили. И само си представете цяла София да зарежда електрокари пред блока ?!? Главата ще ви се завърти от дълги кабели, изгорели табла, къси съединения, запалени коли и Безбожни сметки за ток...Който на всичко отгоре няма и да стига !
  • #1
    Тинтири_минитири ( преди 2 месеца )
    Ще продават електрички на загуба като всички - дерзайте дъното е близо!
fallback
Последни