fallback

Opel изравни цените на SUV с ДВГ и ЕV на основен пазар

Хибридната версия на Frontera ще струва колкото електрическата

Британска марка влезе в историята като първи автомобилен производител, който предлага електрически модел на същата цена като бензиновия. И ще го направи един от най-евтините на пазара в Обединеното кралство.

Vauxhall (под това име там се прави Opel) пуска новата Frontera на цена от 23 495 паунда (27 908 евро) както за бензиново-хибридно, така и за електрическо задвижване. Изборът между двете с еднакъв бюджет е първи за Обединеното кралство.

За сравнение - конкурентите имат средно 30 процента разлика между електрическите и ДВГ версиите на един и същи модели. Може да сравним цените при Citroen C3. На местния пазар се продава за 14 150 лири, но скача до 21 990 за неговия електрически еквивалент - Е-C3.  

Но с новата Frontera вече няма риск. Този модел е издръжлив SUV от среден размер, който не е различен от класическата Frontera. Но може да се похвали със съвременните характеристики на модерен автомобил от марката. Профилът с две кутии го прави по-спортен и по-просторен от „брата” Mokka, да не говорим за по-добра цена. Срещу £23 495 получавате 1,2-литров трицилиндров бензинов двигател с обща мощност от 99 к.с.

Паралелното ценообразуване се запазва, ако искате да преминете към GS оборудване за £25 895, което включва 17-инчови джанти, релси на покрива и технологична кабина. Общата мощност тук скача до 134 конски сили. Vauxhall потвърди, че новата Frontera ще бъде отворена за поръчки през октомври, а пълното пускане в Обединеното кралство е следващата година. Управляващият директор Джеймс Тейлър обаче потвърди пред медиите, че ще минат още няколко години, за да достигнат едни и същи печалби при ДВГ и електрическите модели.

Още няма обявени цени, при които Opel Frontera ще се продава в България. В Германия обаче вече е на линия, като прави впечатление, че цените продължават да са различни. Хибриден бензинов двигател със 74 kW (100 коня) започва от цена 23 900 евро. По-мощният хибрид (100 kW и 136 коня) тръгва от 25 700 евро. И чистият електрически Frontera с максимална мощност от 83 kW и пробег от 305 километра започва от 28 990 евро.    

fallback
  • #19
    До долния ( преди 2 месеца )
    Примерно Зареждаш 2 часа за да минеш 50 км или 4 часа да минеш 100 км живееш в Пловдив и бачкаш в София. Сложил си колата за зареждане но на втория час ти звъни шефа идвай спешно и ти му викаш не бе чакай още два часа и тръгвам
  • #18
    До г-н Долен ( преди 2 месеца )
    Да припомня ли, че великият инженер Гост всяка седмица само за 30лв зарежда по 5 минути за 150км. Тоест на седмица от възможни 168 часа 2 часа не му е зареждането а шофирането а останалите 166 часа автомобила стои някъде паркиран. Включително събота и неделя, когато както виждаш дори в облачен ден, цените на тока са близо до нулата и плаща само 10 стотинки такси и данъци - 3 лв и 3-4ч. за 150 км. Тоест може да зарежда само в събота или само неделя за 5лв и да кара 2 седмици без зареждане.
  • #17
    До 15 ( преди 2 месеца )
    Господин интелект, вие по колко километра минавате средно на ден, за да ви се струват малко 50 км? По колко часа на денонощие автомобилът Ви стои паркиран, та 2 от тези часове ви се струват много? Ако толкова държите да зареждате бързо, всеки електромобил стандартно поддържа 11 kW зареждане от мрежата и може да инвестирате в зарядна станция и да осигурите по-висока мощност. 22 киловата зарядна станция струва 1000 лв. Ако това не е достатъчно, домашна партида 50 kW струва 1900 лв. Други проблеми?
  • #16
    До долните ( преди 2 месеца )
    Дачия ви решиха проблема хибриди на газ. Па вие купувяйте рия миксери които нямат изплащане доде сте живи
  • #15
    До долния ( преди 2 месеца )
    А ми няма да зареждан 2 часа за 50км. 2 часа за мизерен пробег как го виждаш
  • #14
    Chicho_Ficho ( преди 2 месеца )
    Статията е подвеждаща, тази кола няма двигател с вътрешно горене, а агрегатче от сенокосачка.
  • #13
    анонимен ( преди 2 месеца )
    За протокола, зареждане от същия контакт на който снощи 50км струваха 15лв, но в 13ч днес що струват под 1лв на "промишлена цена на тока" , както казва високоинтелигентния ми събеседник. По цена на битов ток на който плащане домакинствата струва 2,70лв през целия ден и 1,40лв през нощта.
  • #12
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Очевидно си и умен, освен грамотен щом разбра от първия път, че е по-евтино вечерно време да заредиш за 2 часа в къщи 50км на 1,50 вместо, което да ти струва само 15лв , вместо да заредиш същите 10kWh на 300kW скъпа бърза зарядна по 79ст/kWh за 7,90лв и 2 минути. Винаги е било удоволствие да се комуникира с интелигентни личности като тебе с които се разбираме от първия път!
  • #11
    До долния ( преди 2 месеца )
    Знам ти теорията ясен си ми като бял ден от там я збам как зареждаш безплатно в къщи. Ама такъв филм няма без фаст чарджер разбирай промишлена цена на тока зареждаш за 10 часа
  • #10
    До 9 ( преди 2 месеца )
    Г-н Грамотен(личи по правописа), къде видяхте 14ст. в мнението ми? Най-ниската цена на борсата вчера беше 18ст. С таксите и ДДС, крайната цена става над 30ст. . На бързите зарядни станции цената е под 1лв. Но пък от обикновен маломощен контакт в къщи в гаража снощи беше над 1,50лв крайна цена, което е над 80% по-скъпо от бърза зарядна. Без батерии това ще е бъдещето - скъп въглищен ток всяка вечер. Внимавайте какво си пожелавате, за да не ви се случи. Догодина сме на либерализирания пазар
fallback
Последни