IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кой продаде най-много коли в Европа през юли

Спадът при електромобилите продължава, пазарният им дял намалява

Пазарът на автомобили в Европа остава със слаб растеж. След полугодие, което приключи със скромен ръст от 4,4% спрямо същия период на 2023 г., през юли тази година в Западна Европа (ЕС+ЕАСТ+Великобритания) са регистрирани 1 025 290 автомобила, което само с 0,4% повече от 2023 г. Ако обаче се сравни с предпандемичния юли 2019 г, спадът е цели 22,9%.


продажби


Още една тенденция остава непроменена - забавянето на ръста на електрическите автомобили. Техният пазарен дял падна до 13,6% от 14,5% през юли 2023 г., а през януари-юли 2024 г. дялът има намалява до 13,8% от 14,3% през същия период на 2023 г. 

С тези цифри резултатът за първите седем месеца на годината е 7 906 191 регистрирани автомобила (отново в Западна Европа) с увеличение от 3,9% спрямо същия период на 2023 г. (-19% спрямо периода януари-юли 2019 г.).

През юли в Западна Европа (ЕС+ЕАСТ+Великобритания) са регистрирани 139 657 електрически автомобила и 72 723 plug-in хибридни коли (-10,6%). Хибридите, от друга страна, са 333 655 (+24,4%) - още едно потвърждение, че това е най-привлекателното задвижване за потребителите в момента.  През същия месец са регистрирани 339 057 бензинови коли (-8,4%), а дизелови 113 472 (-11,3%).

Кой колко нови коли продаде през юли:

продажбипродажби

(След производителя са посочени пазарния дял за 2024, позарният дял за 2023 и разликата в продажбите през последния месец).


0 от 500
  • #26
    1 rate up comment 1 rate down comment
    лъжи реклами, реклам ( преди 2 седмици )
    Vw нямат 26% от продажбите за месеца.Тия са толкова зле откъм реноме, а колите им са скъпи доказано ***, с неовладяни конструктивни и производствени дефекти и недостатъци.И нищо чудно, че всячески надават вой за реклами и пиар.На немците в Германия им е ясно, че VW са рекламодател на всичките авто мото медии и списания в Европа. Толкова много Toyota и Honda CRV из градовете в България не съм виждал никога, а ся четемHonda с 0,6%.. Алоо, 1/4 от 21ви век мина във скапаните ви манипул ...
  • #25
    1 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    " Тоест поне на този етап, за следващите години няма кой да настигне Тесла и няма разумна пречка да не направи поне 14 милиона продажби до 2029 година, защото и аз смятам, че 20 милиона е прекалено ГОЛЯМ ЗАЛЪК ЗА ТЕСЛА до 2030 година, но не невъзможен по принцип.За разлика от вас обаче, аз поне казвам някаква цифра, а вие само бълнувате че 50% ръст дългосрочен план бил невъзможен, но УПОРИТО ТРИ ГОДИНИ ОТКАЗВАТЕ да отговорите какво значи дългосрочен план."05.04.2022
  • #24
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До пръц ( преди 2 седмици )
    Къде изчезнаха двата коментара на пръдливия? Тъкмо му бях приготвил цитат от преди две години за отговор на коментара за 20 милиона. За разлика от психопатите аз не се крия като лагер след всеки зададен неудобен въпрос.
  • #23
    0 rate up comment 4 rate down comment
    До 22 ( преди 2 седмици )
    Може ли малко по-конкретно? Кое няма да стане и кое не е станало? Че съм малко функционално неграмотен, а също така въпреки твърденията нямам ясновидски способности, за да ти проследя мислите какво точно имаш предвид.
  • #22
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До откачения тук (па ( преди 2 седмици )
    Абе човек...млъкни и не се излагай пред фактите! Шанс нямаш! Не и в този момент. Няма технология а само "Ще стане".Като стане ще говорим. Сега си аут!
  • #21
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До 20 ( преди 2 седмици )
    Ами ние сме странични наблюдатели, защото не произвеждаме нищо, за да говорим от първо лице единствено или множествено число затова говорим за европейците които все пак произвеждат някакви автомобили. Ти като говориш за българите участващи на олимпиадата, от първо лице ли говориш? И ти ли се чувстваш участник? Освен за запетайки и граматика, имаш ли да казваш нещо по темата или си тук с цел заяждане като повечето останали? Ако нямаш какво да казваш по темата по-добре мълчи!
  • #20
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    А бе вие дето говорите за европейците в 3то число, какви сте, азиатци ли сте? Африканци ли? Какви? Знам какви сте ама айде.... не е за пред форум.
  • #19
    0 rate up comment 3 rate down comment
    До пръдливия ( преди 2 седмици )
    Поправи ме ако греша, но 3,5 милиона от 10 милиона не са ли 35%? Това не е ли повече от 30% а 2300 година не е ли по-рано от никога? Знам че не си психопат и веднага ще ми дадеш източника на тази информация.
  • #18
    0 rate up comment 4 rate down comment
    До 5 ( преди 2 седмици )
    Върнах назад да видя защо толкова се нервиш. Да направя една спекулация да видя дали съм разбрал причината правилно. Да не предположи че твърдя че от догодина електромобилите ще станат драстично по-евтини в Европа и с много по-добри параметри и хората ще се откажат да купуват ДВГ? Ако е така, неправилно си ме разбрал. Догодина, а според мен даже още до края на тази година, просто ще спре негативната тенденция и продажбите ще продължат да растат плавно бавно и дълго, но сигурно.
  • #17
    0 rate up comment 6 rate down comment
    До пръц пръц ( преди 2 седмици )
    Продажбите на Toyota ще спаднат много рязко, когато електромобилите станат по-евтини от хибридите, ако Toyota все още не е започнала да произвежда електромобили в големи обеми, а не колкото да покрие административните изисквания. Освен това логично пътят пред хибридите е чист за следващите няколко години, докато успеят да хибридизират абсолютно всички ДВГ по пътя към преминаване към чисти електромобили. Но както виждаш продажбите на Toyota не се увеличават с увеличаване на продажбите на хибриди