В началото на 60-те и 70-те години моливите на дизайнерите -визионери имат честта да дават форма на мечтания автомобил. Техните линии се превръщат в мостове към бъдещето. И оформяйки така наречените Dream cars (Мечтани коли).
Това са прототипи, които не винаги са предназначени да дадат началото на серийни автомобили. Дори често не са оборудвани с пълна механика. Те са предназначени да открият нови стилистични хоризонти.
Мечтаните коли на гениалните дизайнери (ГАЛЕРИЯ)
1968 г., автомобилно изложение в Париж. Много ъгловат зелен и оранжев прототип, показан на щанда на Carrozzeria Bertone, обявява предстояща стилистична революция: дебютът на клина. Проектиран от младия тогава Марчело Гандини, той се нарича " Carabo " и е украсен като Alfa Romeo Biscione, тъй като използва шасито на 33 Stradale. Към днешна дата тази кола се счита за крайъгълен камък в автомобилния дизайн, дава старта на ново стилистично движение.
Всъщност, ако през 50-те и 60-те най-ексклузивните автомобили в света бяха меките и елегантни спортни Gran Turismo като Ferrari 250 и Mercedes-Benz 300 SL, оттук тръгват Supercars. Те са ниски, смели и наистина, ъгловати като Lamborghini Countach и Ferrari Testarossa. Вратите на Carabo стават една от отличителните черти на най-екзотичните автомобили до наши дни, например, новото Lamborghini Revuelto.
Оборудван със семпъл интериор, който изглежда предусеща пропорциите на отделението за пътници при последващия Countach. Скрит от обемния заден капак е V-образният осемцилиндров двигател на Montréal, монтиран години след дебюта на колата (преди това той прие 2.0 V8 на 33 Stradale, с 230 к.с. и 260 км/ч). Carabo се намира в отлично състояние и в момента се съхранява в музея на Alfa Romeo в Арезе заедно с другите коли Dream Cars от Biscione.