fallback

8 причини да стоите настрана от колите с 4х4

За някои пълното предаване е необходимост. За повечето обаче то само носи допълнителни проблеми и разходи

България и до днес си остава един от най-силните пазари за автомобили с 4х4 задвижване - не като абсолютен брой, разбира се, но като дял от общите продажби. Това предпочитание е напълно разбираемо за хора, които живеят в планински местности, за риболовци и ловци и за онези, чиято работа често ги отвежда встрани от асфалтовите пътища. Но има ли логика да си вземете 4х4, ако живеете в града и три пъти в годината ходите да карате ски? Да, при равни други условия е по-добре човек да има спокойствието на пълното предаване. Само че условията далеч не са равни: експлоатацията на 4х4 автомобил носи повече разходи и повече риск от повреди. Това става особено ясно, ако разгледаме вариантите с предно и пълно предаване на един и същи модел кросоувър - каквито има много на пазара. Ето потенциалните минуси, обобщени в 8 точки.           7 причини да избягвате коли с 4х4 (ГАЛЕРИЯ):

       

 

fallback
  • #9
    Popa ot razgrad ( преди 3 месеца )
    Кола с 4х4 не означава непременно offroad...при мокри и хлъзгави пътища 4х4 спасява живот...
  • #8
    До 4 ( преди 3 месеца )
    А ти вместо обикновени обувки ходи постоянно със ски обувки, защото зимата ходиш 1 седмица да караш ски. Или ходи с постоянно нахлузен кондом, защото не се знае кога ще ти се открие възможност да е..ш.
  • #7
    анонимен ( преди 3 месеца )
    най безмисленото превозно средство сув но безпорно маркетолозите са лауреати за награда друго си е да се придвижваш с 4х4х4
  • #6
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Кола с 4х4 наистина е безсмислена в повечето случаи. Взел съм джип за да мога да практикувам любимите ми хобита и да ходя по планини, язовири и реки. Ходя на риболов. търсене на самородно злато, бране на диви гъби и др.. Зимата на ски. Понякога ми се налага да тегля и ремарке. С джип е много по удобно. С гуми за кал съм и много рядко ми се налага да включвам 4х4 дори и по черни пътища където има много кал. Може би 99% от времето карам на задно. 4х4 пускам само на най трудните участъци.
  • #5
    анонимен ( преди 3 месеца )
    4-ти, ти ако искаш можеш лист и химилакта (молив) да си купиш и да пишеш писма, вместо компютър и да пращаш е-майл, но нещо за сравнението на ябълки и круши да си чувал?
  • #4
    разбира,се! ( преди 3 месеца )
    Купете син панелен,вместо къща в добър квартал!По-евтино е и с по-ниски разходи.Купете си джапанки,вместо обувки.По-евтино е.Купете си мотика за нивата,а не самолетен билет за Малдивите.Все е слънце,но на нивата е по-евтино.
  • #3
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Винаги са ми бли суер смешни, тези които взимат 4х4 или вариантите му, с изкаването - зимата съм по стабилен (на сняг), а те сняг предимно на картинка гледат. Малцина са тези, на които им трябва 4х4, също на които им трябва СУВ (да се разбира високопроходима машина).За 99.9% градски гъзарлък - 1-ви е абсолютно прав.
  • #2
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Хм, 1ви ме е изпреварил, ще добавя, кросоувър на предно със 150 кс, или 4х4 от 200 до 300, да речем. Този първият, за какво ви е? Така или иначе е по-тежък от нормална кола, с по-лоша аеродинамика и стабилност. Не съм имал само на предно, но съм имал с режим предно или 4х4 и лок. 1.6, 115кс, другите които съм имал и имам са постоянно зацепени в определено съотношение. Първият почти винаги го карах на предно, хубава кола беше, продадох я, но няма нищо общо с другите. Като поведение и динамика.
  • #1
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Кросоувър с предно е като морско свинче, нито е морско нито и свинче... По добри си вземете комби или хеч, ще ви излезе далеч по-евтино, и ще получите същото.
fallback
Последни