fallback

Колко издържат батериите на хибридите?

Българският пазар втора ръка вече е пълен с такива предложения. Какво трябва да знаете?

Хибридните автомобили: допреди десетилетие те бяха по-скоро екзотика, особено по нашите географски ширини. Но затягащите се екостандарти ги направиха масови и в Европа, а сега първите генерации на тези автомобили започват да се появяват в големи количества и на пазара втора ръка в България. Покупката им обаче крие с едно неизвестно повече, отколкото тази на класически автомобил с ДВГ. Това неизвестно се отнася до батерията.             Хибридните батерии - какво трябва да знаете (ГАЛЕРИЯ):

       

 

fallback
  • #5
    До долния ( преди 3 месеца )
    Стига лъга, Корола хибрид харчи 3.5 градско и 5.5 на магистрала със 120 - 130. Знам от личен опит.
  • #4
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Шкода Октавия с 1,5 л дизел харчи с 50% по-малко от Корола хибрид на магистрала - 4,5 л/100. В града харчи точно колкото Королата - 6. Същевременно тегли повече, има повече място, по-комфиртна е, а салонът е с по-качествени материали. Не се занимавайте с хибриди - без значение на ново или на старо - напълно безсмислена технология. Или чист ДВГ, или електромобил.
  • #3
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Проверявах за на приус - 18000лв, цена на колата на под 200000км - 10000лв. То има защо цените да са им таквиа на хибриди над 10 години - защото батерията струва повече от колата и няма смисъл да я купуваш
  • #2
    до 1 ( преди 3 месеца )
    нищо не са омешали. Това е за HEV и за PHEV. Меките хибриди са друга история
  • #1
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Имам чувството, че тука авторите маалко са поомешали хибриди (PHEV) и меките хибриди (които са с 48В батерия). Последните са сравнително по-нови и са на коренно различен принцип от PHEV. Но с едно съм съгласен - че с течение на времето батериите деградират..
fallback
Последни