fallback

Колко издържат батериите на хибридите?

Българският пазар втора ръка вече е пълен с такива предложения. Какво трябва да знаете?

Хибридните автомобили: допреди десетилетие те бяха по-скоро екзотика, особено по нашите географски ширини. Но затягащите се екостандарти ги направиха масови и в Европа, а сега първите генерации на тези автомобили започват да се появяват в големи количества и на пазара втора ръка в България. Покупката им обаче крие с едно неизвестно повече, отколкото тази на класически автомобил с ДВГ. Това неизвестно се отнася до батерията.             Хибридните батерии - какво трябва да знаете (ГАЛЕРИЯ):

       

 

fallback
  • #32
    ДВГ инженера ( преди 5 месеца )
    Не знам какво коментирате от пусто в празно. Оптимума засега Бензин-Пропан. Малък, лек, тих , пъргав двигател , от 2.60 гориво отиваш на 1.20 и всяка 20 годишна бричка става Евро6 (само дето държавата не ти го признава по разбираеми причини). Къде са 5-6 К за стара бричка, къде са 60 - 80 К за тежките топузи, които съвсем скоро ще виснат по автосервизите. Никой не говори за евтинийката бензин-газ, защото в евтинийката няма далавера.Аз дозареждам 5л бензин и догоре газ и забравям до другия месец
  • #31
    DerSiter2 ( преди 6 месеца )
    и като продължение на предния коментар - тия неща с изключение на чиптунинга са и за хибриди и за електрички. Но иначе нормалните хора си купуват мотори да си докарват вълнения. Само вонящите ги е страх и си седят по каруците.
  • #30
    DerSiter ( преди 6 месеца )
    до 32 - по-вярно е да се каже, че никой ширпотребен продукт (в случая кола) не е съобразен с конкретния човек (водач) - което е нормално, иначе нямаше да е ширпотреба. Казано по друг начин - купуваш си бракмата; чиптунинг, нормални гуми, нормални спирачки, усилена рейка, нормални седалки, нормален акумулатор (Yuasa 7000 поне), слънцезащитно фолио, и до тук са около 6к. Кой го прави това? Единици. Затова по пътищата има само кофи - щото в магазина се продават кофи.
  • #29
    до 30 ( преди 6 месеца )
    Удоволствието не идва от ускорението по права линия, а от това по какъв начин го прави колата, дали издава жален вой при всяко натискане на ***, както правят тойотите с техните жалки CVT и e-CVT, дали има директен и бърз волан, дали пази сцепление и не се накланя в завой... Масовите тойоти имат своите достойнства, но удоволствие от карането не е от тях. Виж, GR Yaris е друго нещо...
  • #28
    Опс ( преди 6 месеца )
    Имах Корола бензин 132 кс закупена от ТМ Ауто- вярно безпроблемна кола , но слабо обезшумена, особенно над 100 км/ч . Иначе ужасно скучна кола. Смених я за Октавия , на същата възраст - ами октавията повече ми харесва, по стабилна, по бърза, по икономична, повече екстри, по безшумна и също за момента безпроблемна а вече е на повече километри от колкото королата.
  • #27
    Чичо Кольо ( преди 6 месеца )
    Извод за хибридите!!!! В Европа (според Google) има 3 държави в които позволената максимална легална скорост надвишава 130кмвч - Германия, Полша и България. Не си купувайте хибрид ако живеете в една от гореспоменатите държави и карате предимно на магистрала. Във всяка една друга държава е OK, като се има предвид че на много места максималната позволена скоростта не надвишава дори 120кмвч. Ние Българите сме с едни от най-добрите пътища в Европа летим и но трябват само мощни коли и яко газ....
  • #26
    Баварец ( преди 6 месеца )
    По коментари: Тойота е хубава кола, но е за хора НАД 60 годишна възраст. Спокойна, добра поддържка в официалните сервизи, но....не става за удоволствие. Иначе казано, можете да си я вземете, ако не ви интересува колата, а просто т. А до т. Б. Пак ще кажа, прилични и надеждни коли. Самозареждащият хибрид, особено със CVT кутия е пълна глупост. Става ЕДИНСТВЕНО за града, където реализира някаква икономия. Обаче, излезете ли извън града, това тръгва на оборот и ако не го крепите под 100-120 км/ча ...
  • #25
    Иво ( преди 6 месеца )
    До преди 6 месеца карах Е 300 мек хибрид произведен 2012-та. Не че имаше проблем с батерията, но проверих цената от любопитство.
  • #24
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Предполагам сериозни суми са тези на зареждаемите, на меките хибриди не виждам защо трябва да струват големи пари след като са с големината и волтажа на сносна тротинетка
  • #23
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Няма изчерпвателни проучвания, защото производителите не са заинтересовани да кажат истината. Иначе е лесно - натискат едно копче и ви казват колко батерии са сменили и на колко км.
fallback
Последни