fallback

Колко издържат батериите на хибридите?

Българският пазар втора ръка вече е пълен с такива предложения. Какво трябва да знаете?

Хибридните автомобили: допреди десетилетие те бяха по-скоро екзотика, особено по нашите географски ширини. Но затягащите се екостандарти ги направиха масови и в Европа, а сега първите генерации на тези автомобили започват да се появяват в големи количества и на пазара втора ръка в България. Покупката им обаче крие с едно неизвестно повече, отколкото тази на класически автомобил с ДВГ. Това неизвестно се отнася до батерията.             Хибридните батерии - какво трябва да знаете (ГАЛЕРИЯ):

       

 

fallback
  • #15
    Чичо Кольо ( преди 3 месеца )
    Скучно ми е днес и ви се забавлявам 14ти,да ти напомня 150кмвч е незаконно в БГ!!! Корола 2L хибрид идва със малко над 190 кончета и около 7сек 0 до 100. Начи ние Тойоткаджиите толкова много се наслаждаваме на комфорта на колите ни, че ни е готино да прекарваме повече време в тях заради което караме една идея по бавно. Не бързаме да слезем от колата, сещаш ли се ха ха ха!!!! А разхода на гориво не е единственото нещо от което се пести от един автомобил!!! Поддръжката на таз Октавия ее......... ...
  • #14
    до 5 ( преди 3 месеца )
    Само тойоткаджиите карате със 120 на магистрала, защото са шумни и не вървят. За Октавия съм дал разход 140-150, където Королата не пада под 6,5. Т.е. и ти потвърждаваш, че разликата е 50% в полза на октавията. И не, колеги, комфортна Корола няма - като се почне от окачването и се стигне до седалките. Просто вие не сте виждали комфортна кола и нямате база за сравнение.
  • #13
    Чичо Кольо ( преди 3 месеца )
    Тъй тъй. Ауди 80 на газ и Нокия 3310. Маллииии каква гъзаpия беше. Мерцедес 190 или Опел Вектра 2л бензин на газ. Хонда акорд или прелюд бензин. Ако купетата не гниеха толкова и хората не бяхме толкова алчни да искаме повече и повече, гореспоментатите още биха вършили работа!!! Първата ми Кола беше Лада 5ца - най-готината кола - първата!!!
  • #12
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Какво разбираме от статията: купете си стара кола на бензин/газ, атмосферен, ръчка и не се занимавайте с глyпоcти...
  • #11
    Чичо Кольо до 7ми ( преди 3 месеца )
    Няма нужда от извинения - бъбрим си!!! Октавията е готин автомобил, за съжаление не е надежден. Както вече споменах чисто финансово не е по-добрия вариант от Корола хибрид. Шумоизолирането определено куца на Тойотите, ама тенденцията на всички подобни автомобили е еднаква - лека ламарина, пластмаса, възможно най много орязване на килограми за да се постигнат емисиите. Королата не е от най добрите заради шум, но определено е от най добрите в класа си за возене. Всички журналисти го споменават
  • #10
    До 7 ( преди 3 месеца )
    ***, стига лъга, Корола си виждал само на картинка. И на возия е супер комфортна, и на шумоизолация е много добра. Единствения проблем и е бръмченето на ДВГ като натиснеш по-рязко газта. Но това е 0.1% от времето.
  • #9
    Чичо Кольо ( преди 3 месеца )
    А батерията на хибрида се сменя евентуално (ако въобще се стигне до там) веднъж за живота на автомобила. В УК оригинална батерия от Тойота при условие че върнете вашата за рециклиране, струва 1800 паунда. Човек без опит може да я смени за около 4-5 часа без да бърза. В повечето случай се сменят само клетки, което съответно е много по-евтино. Никой не може да ме убеди че Шкода с DSG е по-добър финансов вариант от който и да е хибрид на Тойота. Имах Октавия с DSG - Много скъпа поддръжка
  • #8
    до 5 ( преди 3 месеца )
    Е, доста зависи как я караш. Аз с Приус 2 съм постигал 11 на сто на магистрала. Имам приятел, който смени два приуса и не е качвал над 4.5 никога. Но той кара с 80
  • #7
    До Чичо Кольо ( преди 3 месеца )
    Извинявай, ама нещо прекомерно си се поддал на рекламата. Корола има немалко достойнства, но комфорт на возене определено не е от тях. И шумоизолацията е от най-лошите в сегмента. Иначе дали хибрид, дали дизел - и двете технологии ги наложиха политиците в различни етапи
  • #6
    Чичо Кольо до 4ти ( преди 3 месеца )
    Чисто финансово Корола хибрид излиза по-добрия вариант от Октавия (автоматик). Королата има много по-дълга гаранция и много по-малко консумативи за обслужване - няма маховик, турбо, дпф, съединител, стартер, динамо, ремък на динамо.....Вярно малко по-тясна е и не дърпа, ама кой си купува Корола за да дърпа с нея??? Вземи си СУВ. А за возене и комфорт Королата беше обявена за една от най-добрите в класа си - silky smooth ride ако ме разбираш
fallback
Последни