IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen обнови първия, а не втория Amarok

Модернизираният пикап получава променен дизайн и нови технологии

Пикапът Volkswagen Amarok дебютира през 2010 г., а второто поколение на модела беше пуснато преди две години. Новият Amarok се превърна в технически роднина на модела Ford Ranger и дори се произвежда само в завода на Ford в Южна Африка, като се продава основно в Европа, Африка, Австралия и някои азиатски страни.


VW Amarok


Междувременно Volkswagen все още произвежда „първия“ Amarok за Латинска Америка и дори няма да го замени с нов модел. Вместо това е подготвен фейслифт на актуалния модел, който беше разкрит от германската марка.

Пикапът е придобил нова корпоративна идентичност, която отговаря на последните модели на Volkswagen. Бронята, радиаторната решетка и дори капакът са променени, появили са се компактни LED фарове и единична светлинна вежда. Страните и задната част са останали практически непроменени, но 20-цоловите двуцветни джанти са налични като опция. Модифицираната опашка на каросерията увеличи дължината на пикапа във версията с двуредова кабина с 96 мм (до 5350 мм).


VW Amarok


Иновациите в интериора засягат предимно електрониката. Обновеният Amarok 1 получава за първи път виртуални инструменти, а 10-инчовият екран заема мястото на стария 6-инчовия дисплей на медийната система. В горната част на арматурното табло има индикатор Safer Tag, който осигурява звукови и визуални предупреждения от новия пакет от електронни асистенти и адаптивен круиз контрол. Добавени са два допълнителни USB конектора, а новите предни седалки разполагат с технологията ergoComfort.

Двигателите остават същите: това са турбодизели 2.0 TDI (140 или 180 к.с.) и V6 3.0 TDI (258 к.с.). Те се съчетават с шестстепенна механична и осемстепенна автоматична скоростни кутии. Основните версии имат задно задвижване, а тази с ръчна скоростна кутия са оборудвани с 4Motion задвижване на всички колела с твърда предна част и редуктор. Пикапите с два педала имат постоянно задвижване на всички колела с централен диференциал Torsen, но без редуктор.


VW Amarok


Производството на обновени пикапи стартира в завода Pacheco в Аржентина, където Amarok се сглобява вече 14 години. До момента там са произведени над 740 000 бройки от пикапа, 65% от които са изнесени за чужбина. Обновеният модел ще се доставя и в други страни, но не и извън Латинска Америка.


0 от 500