IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

8 от най-популярните турбодизели втора ръка: проблеми и предимства

От 1.6 TDI и 1.5 dCi до трицилиндровия дизел на BMW, тези двигатели са много актуални на пазара в момента

За първите 7 месеца на годината в България са регистрирани 161,755 употребявани автомобила - почти пет пъти повече, отколкото са новите. Около 1.7% от тези употребявани автомобили са чисто електрически, показва традиционната справка на Automedia.bg. Хибридите са 3.2%, 4.6% са с газови уредби (пропан-бутан и природен газ), 33% са с бензинови двигатели. Всичко това прави малко под половината от вторичния пазар. Другата половина (54.3%) се пада на дизела.
  
       
Renault, Nissan, Mercedes, 1.5 dCi
1.5 dCi - един от най-популярните малки турбодизели на вторичния пазар в България. Среща се в модели на  Renault, Nissan, Dacia, Mercedes, Infiniti и даже Suzuki
  
        
Очевидно е, че въпреки цялата негативна реклама в последните години, българите не са склонни да се откажат от дизеловите двигатели. И с право: за хората, които изминават сравнително големи разстояния с колите си всеки месец, все още няма по-практично решение (за градска употреба дизелът е лошо решение - редовното каране на къси дистанции е противопоказно за тези агрегати). Но дизеловите двигатели си имат и своите особености по отношение на поддръжка и ремонти, с които потенциалните купувачи трябва да се съобразяват. Тук сме подбрали 8 от най-популярните турбодизела от масовия сегмент - двигатели с обем под 2 литра, монтирани във всичко от малолитражки до модели на премиум марки като Mercedes и BMW. Разглеждаме техните особености и слаби места, като имайте предвид, че става дума за двигатели от по-съвременната епоха, на възраст под 10 години.
   
     
8 от най-популярните малки турбодизели втора ръка (ГАЛЕРИЯ):


  
      

0 от 500
  • #5
    8 rate up comment 4 rate down comment
    до 2 ( преди 3 месеца )
    А ми пародия е право дума човека.
  • #4
    21 rate up comment 2 rate down comment
    Факт ( преди 3 месеца )
    Ясно беше че Ниссан се фанаха с Французите щото без дизелите на Ренаулт нямаше как да пробият в Европа.Като дойдоха хибридите и гледат да се махнат.
  • #3
    14 rate up comment 1 rate down comment
    бачо Кольо ( преди 3 месеца )
    Имаме пежо 308 с 1.6хди-много икономичен,здрав,доста безпроблемен.Единствено има доста течове на масла който не са фрапантни,но са дразнещи.Зимата пали с 4 изгорели свещи-никой не иска да ги смени,че са заврени на ...
  • #2
    6 rate up comment 22 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    пародия са текезесарските коментаторчета, дето не са виждали, не са докосвали, но знаят и имат мнение :D
  • #1
    26 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Това 3 цилиндров дизел е няма такава пародия. Още повече на премиум автомобил. Те 3 цил бензин със зор правят без да трака и тресе, ама дай да направим 3 цил дизел.