fallback

Mercedes намалява производството на S-Class и EQS

Причината е в слабите продажби на двата луксозни седана

Mercedes-Benz ще намали производството на S-Class и EQS поради спад в търсенето на двата най-луксозни седана на автомобилния производител. Новината за промяната в плановете за производство първоначално се появи като слух, но сега беше потвърдена от германската компания.

Както S-Class, така и електрическата EQS, се сглобяват във „Фабрика 56“ в Зинделфинген, която е най-модерното съоръжение на Mercedes. В нея обикновено работят две смени, но от октомври ще бъде преминато към една, съобщава германското издание Handelsblatt.

„Ние непрекъснато оптимизираме нашата производствена мрежа и използваме нейната висока гъвкавост, за да реагираме на колебанията и променящите се условия на пазара. Съответно, ще направим промени в някои части на завода в Зинделфинген“, се казва в официалния коментар на Mercedes.

Продажбите на S-Class са спаднали с 22% през първата половина на годината, като между януари и юни са продадени 28 100 бройки. В компанията са готови да реагират, ако интересът към двата модела се повиши и съответно ще променят обемите на производство.

Очакванията на Mercedes са, че някои потенциални купувачи на S-Class може да държат на обновения модел, който ще се появи в средата на следващата година. Флагманът на марката ще получи преработен стил, който включва ново проектирани фарове, допълнени с LED дневни светлини във формата на звезда.

fallback
  • #6
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Сега погледнах най-омразният сайт на антиелектриците, този на ЕСО който им събаря всичките опорни точки. Например опорната точка на гостенина само от преди няколко месеца, че фотоволтаиците могат да осигурят максимум 3% от потреблението на България и то само през няколко дни от годината по обяд, А през зимата произвеждат 1 %.. в съседната тема психопата лъже че не съм си признал за грешката за еластичността въпреки че съм го направил 100 пъти от 5 години насам, но той все още не си е признал!
  • #5
    Гостенино ( преди 4 месеца )
    При положение че шефът ти е по-глупав и от тебе за да те наем, Като те знам какъв инженер си, какво очакваш? Нали изграждането на фотоволтаици било глупаво и пробвал но се отказал? Ако сега имахте фотоволтаици на покрива щяхте да работите с безплатна енергия, която никой не може да ви вземе за да я прати в Украйна, както правят с енергията на борсата. В крайна сметка май аз излязох прав? Собственото производство на енергията и дава сигурност и предвидимост за поне 25 години напред.
  • #4
    анонимен ( преди 4 месеца )
    До сега заводът е работил на две смени. Това означава че почти 24 часа в денонощието са произвеждали автомобили. Това обикновено се нарича свръхпроизводство.
  • #3
    Коко ( преди 4 месеца )
    Корабът потъва бавно и сигурно, пътници, моля запазете спокойствие - най-близката суша е дъното!!!! Това е ситуацията с Мерцедес. а четох някъде, че нямало да публикуват разбивка на цената на всяка екстра - директно крайна цена ужас!!!
  • #2
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Мецедес как се ушиха с тия модели не е истина! Последните години хорате се оплакват от качеството на интериорите им с лъскавите скърцащи пластмаси.
  • #1
    Гост ( преди 4 месеца )
    Няма продажби на електрокари,електричари . Заради рекордните цени на електроенергията на свободния пазар,шефа ни пусна в принудителен отпуск.Не излизат сметките със скъпата електроенергия.Уж цените щяха да са отрицателни и да ни плащат за да им ползваме безплатната електроенергия от фотоволтаичните централи.Да,ама не.На ВИ зелена сделка.Прогнозите на Теслю пак не се сбъднаха.
fallback
Последни