fallback

Mercedes намалява производството на S-Class и EQS

Причината е в слабите продажби на двата луксозни седана

Mercedes-Benz ще намали производството на S-Class и EQS поради спад в търсенето на двата най-луксозни седана на автомобилния производител. Новината за промяната в плановете за производство първоначално се появи като слух, но сега беше потвърдена от германската компания.

Както S-Class, така и електрическата EQS, се сглобяват във „Фабрика 56“ в Зинделфинген, която е най-модерното съоръжение на Mercedes. В нея обикновено работят две смени, но от октомври ще бъде преминато към една, съобщава германското издание Handelsblatt.

„Ние непрекъснато оптимизираме нашата производствена мрежа и използваме нейната висока гъвкавост, за да реагираме на колебанията и променящите се условия на пазара. Съответно, ще направим промени в някои части на завода в Зинделфинген“, се казва в официалния коментар на Mercedes.

Продажбите на S-Class са спаднали с 22% през първата половина на годината, като между януари и юни са продадени 28 100 бройки. В компанията са готови да реагират, ако интересът към двата модела се повиши и съответно ще променят обемите на производство.

Очакванията на Mercedes са, че някои потенциални купувачи на S-Class може да държат на обновения модел, който ще се появи в средата на следващата година. Флагманът на марката ще получи преработен стил, който включва ново проектирани фарове, допълнени с LED дневни светлини във формата на звезда.

fallback
  • #36
    Radoslav ( преди 1 месец )
    С тези електрически ***, които се опитват да наложат международните мафиоти ще намалеят изцяло продажбите на компанията и на всички марки, поклонници на политическата мафия
  • #35
    анонимен ( преди 1 месец )
    Но нищо ново под слънцето за един психопат който много се нуждае от 1 000 км с едно зареждане и това му е основният критерий при избор на автомобил, когато става въпрос за скорост на зареждане, но само 10 секунди по-късно се извърта на 180 градуса и обяснява как зарежда по 30 лв за 150 км веднъж седмично, когато става въпрос за икономии при изминаване на много километри ежедневно с електромобил. Психопата винаги е анти, каквото и да кажеш. Кажи му антиелектрик и не го обиждай повече
  • #34
    анонимен ( преди 1 месец )
    Освен това си пий гинко билобата. Освен ако през последните месеци леярския цех не работи денонощно, то докато беше на Боровец обясняваше че пещите са малки, за дребни серии и ги ползвате рядко. Затова не си заслужавало да се инвестира в големи фотоволтаични мощности които няма да бъдат натоварени и е по-евтино да си купувате тока от борсата. Сега когато тока стана скъп, психопатът обърна палачинката и пещите заработиха 24/7
  • #33
    анонимен ( преди 1 месец )
    Леле колко много машини, отдели и цял леярски цех с 10 пещи сте събрали под 10 квадратни метра, които събират четири панела с мощност 2 kW да захранват осветлението? Вярваме ти на 100%. Че кой нормален човек не вярва на психопат. На многократно доказан психопат, който лъже постоянно. Хайде да не е постоянно но само в 99% от случаите.
  • #32
    Гост ( преди 1 месец )
    Щом инженер конструктора работи от 8 до 17 значи цялото предприятие е с това работно време.Ми не тлупи,леярския цех е на денонощен режим.Аз работя в механичния цех,гилотина абкант стругове фрези бормашини и т.н.този цех е само редовна смяна.Да повтаря два пъти че трудно вдяваш.
  • #31
    анонимен ( преди 1 месец )
    Мерцедес беше символ на консервативен стил и водещи технологии. Заради това се продаваше по целия свят. Обаче мениджърите решиха, че ако направят дизайна по-китайски, а технологиите по-младежки, ще продават повече в Китай. Резултатът е, че марката изгуби идентичността, точно заради която се продаваше. Дори в Китай не я искат, защото там си имат собствени марки с немски дизайн и по-напреднали технологии.
  • #30
    До 25 ( преди 1 месец )
    Вероятно и ти не си по сайтовете в които си пишем с госта, защото не е надул главата че цехът им работи от 8:00 до 17 от понеделник до петък и винаги е изненадан когато някой работи извън тези часове или пък няма работа между 8:00 и 17:00 в делничен ден. Като например аз в момента. Тоест цеха работи по-малко часове отколкото работят фотоволтаиците през по-голямата част от годината. Ако проблемът им беше цената на тока, щяха да работят в събота и неделя когато е отрицателна.
  • #29
    Анонимен ( преди 1 месец )
    МитичкЕ,то оставаше да ги оставят да греят по време на престой.Няма пещи които да се включват от времена време.Да не би Гига кастинга на Тесла само наобед да работи.Спреш ли пещите, алуминия се втвърдява, процеса е денонощен.Котка и електрик на гръб не падат.
  • #28
    До 26 ( преди 1 месец )
    Какво общо има стомана Перник с фотоволтаиците? В стомана Перник горят въглища и произвеждат... Стомана, за твоя изненада. В цеха на гостенина се отлива алуминий по няколко килограма в пещ, защото правят дребни серии. Пещера топи алуминия за около 40 минути, според чичко google, а след това има няколко по 40 минути за обслужване до следващата порция и при добра организация, 20 kW мощност може да захранва няколко пещи по 20 kW, ако не се загряват едновременно, а се редуват.
  • #27
    До 25 ( преди 1 месец )
    Това да вземеш да го обясниш на Госта. Техните пещи се включват от време на време, а както виждаш в момента напълно са ги изключили 24/7.
fallback
Последни