fallback

Шефът на Rivian посочи защо електромобилите не се купуват

Големият проблем е ограниченият избор, категоричен е Робърт Скариндж

Главният изпълнителен директор на американската компания Rivian - Робърт Скариндж, сподели мнението си за причините за забавянето на растежа на индустрията за електрически автомобили. Това съобщава Fortune.

Топ-мениджърът смята, че сегментът ще продължи да се развива, но за целта трябва да има повече разнообразие на пазара. Според Скариндж анализаторите тълкуват погрешно спада в продажбите на електромобили. Някои смятат, че електрическите автомобили не са успели, но ключовият проблем, казва той, е ограниченият избор. Например в сегмента на електрическите автомобили, струващи под 50 000 долара, конкуренцията е твърде ниска.

Днес електрическите автомобили Tesla доминират, включително Model 3 и Model Y. Малко са производителите, които предлагат достойни алтернативи. Това състояние на нещата създава пропаст между електрическите автомобили и тези с ДВГ, където изборът е голям.

Поради това много купувачи са принудени да изберат Tesla, дори и да не отговаря напълно на техните предпочитания. За да коригира ситуацията, Rivian планира да пусне нов модел, нарече R2, който ще е на стойност 45 000 долара.

fallback
  • #12
    До 14 ( преди 1 месец )
    Че то ако не ти стигат 400-500 км за смяна с таксито си си богаташ при парите които взимате на км :D
  • #11
    Анонимен ( преди 1 месец )
    Пробега на електрическият автомобил се мери за отиване и връщане,максимум 150-200 км в едната посока.Ако пътуваш по далече си приготви сандвичи и спален чувал за зарядна станция и по дебела пачка пари.
  • #10
    Еконт глокиер ( преди 1 месец )
    Всеки ден е различно.Докато си разнесеш пратките,понякога до късно вечер.Разнасяме и по селата.
  • #9
    До 7 ( преди 1 месец )
    Че то най-продаваните електромобили са от 300 км пробег нагоре, на теб колко би ти вършил работа, поне 500 км магистрален ли и колко често караш повече от 400 наведнъж?
  • #8
    Еконт глокиер ( преди 1 месец )
    Ела да се пробваш да разнасяш пратките с електричка,до обяд си останал без ток и ще се прибираш с репатрак.Шефът купи една електричка за проба и я върна още първия месец.
  • #7
    Дизел ( преди 1 месец )
    Бг селяните карат много, от външния *** до селския хоремаг
  • #6
    Анонимен ( преди 1 месец )
    Тротинетка,на теб пробег 200 км може да ти стига.Такава кола може да ми върши работа за пътуване до работа и супера.
  • #5
    До 3 ( преди 1 месец )
    Викаш за извън града трябват минимум 1 000 км трябват щото най-обичайното пътуване е България-Германия, всеки втори го прави през месец в паралелната реалност
  • #4
    анонимен ( преди 1 месец )
    45к долара? Без ДДС, доставка и още една камара такси, нали? Вярно, че това е средната цена на нова кола в САЩ, но не ми се вярва да ви се получи повишаването на търсенето на тези цени. И там пазарът в момента не е като да цъфти.Ама вие опитайте, все пак сте велики меринджеи и гурута, а аз съм *** и тъмен балкански субект.
  • #3
    Анонимен ( преди 1 месец )
    Електричката е само за градско, затова никога няма да стане масова.
fallback
Последни