fallback

Шефът на Rivian посочи защо електромобилите не се купуват

Големият проблем е ограниченият избор, категоричен е Робърт Скариндж

Главният изпълнителен директор на американската компания Rivian - Робърт Скариндж, сподели мнението си за причините за забавянето на растежа на индустрията за електрически автомобили. Това съобщава Fortune.

Топ-мениджърът смята, че сегментът ще продължи да се развива, но за целта трябва да има повече разнообразие на пазара. Според Скариндж анализаторите тълкуват погрешно спада в продажбите на електромобили. Някои смятат, че електрическите автомобили не са успели, но ключовият проблем, казва той, е ограниченият избор. Например в сегмента на електрическите автомобили, струващи под 50 000 долара, конкуренцията е твърде ниска.

Днес електрическите автомобили Tesla доминират, включително Model 3 и Model Y. Малко са производителите, които предлагат достойни алтернативи. Това състояние на нещата създава пропаст между електрическите автомобили и тези с ДВГ, където изборът е голям.

Поради това много купувачи са принудени да изберат Tesla, дори и да не отговаря напълно на техните предпочитания. За да коригира ситуацията, Rivian планира да пусне нов модел, нарече R2, който ще е на стойност 45 000 долара.

fallback
  • #22
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Митичен,досега славеше свети Илюзион,сега свети Еконтий.
  • #21
    Еконт глокиер ( преди 4 месеца )
    Седалището на Еконт е в Русе, шефът Събев също е русенец.Електромобилът наистина беше Рено Канго,но не е бил никога в София.Пази ли ти сянка шипковия храст, тротинетка?
  • #20
    Анонимен ( преди 4 месеца )
    Тротинетка,да не си почнал работа при свети Еконтий ?
  • #19
    Шефа ( преди 4 месеца )
    Мн ясно! Kangoo Van E-Tech Electric минава 300 и пълни средно 30 мин. на прав ток за една обедна почивка между първа и втора смяна. Кои са тея kypuepu в България, дето минават 600 км между адреси днеска? Къде? Нещо бъркате нещата между разнос на пратки и междуградски линии с камион. Там вече са Volvo FH Electric с 540 кВтч батерия - перфектни! Отделно момчетата като ми блокират някой бус без масло и да тр да извадиш 12 хил. за нов двигател + нафта и обслужване постоянно. 3-фазния ток равен няма!
  • #18
    Еконт Сф Център ( преди 4 месеца )
    #9 Приказки под шипковия храст. София Център правим разнос четвърта година с Канго на ток наши, а колегите от DHL са по-новите електрически Рено дълга база и големи бусове Ford e-Transit.
  • #17
    Собственик ( преди 4 месеца )
    Дори тогава нямате глобална, бързозарядна мрежа като Tesla Supercharger. Сега да задам в навигацията на колата Emmen, Netherlands, маршрута със зарядните спирания ми е на момента начертан И оптимизиран, така че да чакам най-малко. Само давам Start trip и потеглям! Сега веднага към Холандия - 0 (нула) грижи, 0 (нула) търсене на станции, 0 (нула) телефони, карти и приложения - всичко е plug & charge: закачаш-зарежда. Е затова TESLA е TESLA и срещу нея да бягате, не можете да я стигнете.
  • #16
    Анонимен ( преди 4 месеца )
    Ментиш нещо май.Кое е ваше село,да дойдем да се повозим на такси Тесла?
  • #15
    Лудория ( преди 4 месеца )
    В наше село има две Тесла таксита. Радвам се за оптимизма на хората, които са ги взели. Возих се на едната. Напомни ми за москвича на баща ми... Инак беше приятно тиха, през легналите полицаи мина чудесно. Само дръжките на вратите ми се струва, че ще бъдат счупени бързо. Натискаш, па чакаш да отвори, па чакаш не знам какво си... Като сме свиканли на Дачия, посягам и дърпам. Не ме питайте за модела, защото не мога да различа модел 3 от модел S така или иначе.
  • #14
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Бакшиш богаташ няма.Едвам смогват да си плащат лизинга за Дачиите.Бакшиш с куца електричка за 100 бона няма да видиш скоро.Защо ли такситата Тойота Приус непрекъснато се увеличават?
  • #13
    До 13 ( преди 4 месеца )
    Спален чувал и сандвичи за 20-30 мин? Освен това няколко десетки лева в редки случаи не е дебела пачка
fallback
Последни