IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Как да не купите кола, която е била използвана като такси в чужбина?

Най-лесно се разпознават германските таксѝта, а най-трудно - френските

Често на родния пазара втора ръща се предлагат автомобили с необичайни цветове и на атрактивна цена. Трябва да сте изключително внимателни, защото това може да са автомобили, които преди това са били използвани като таксѝта. Как евентуално могат да бъдат разпознати, ви разказваме сега.


таксита


В различните страни таксиметровите паркове имат характерен цвят, например жълтите таксита, като Ford, Nissan или Toyota, са познати на Ню Йорк. Черните таксита са популярни в Лондон и други британски градове. В Германия таксиметровите автомобили бяха бежови, но сега използват форио с цвят на майонеза. В Германия има повече от 50 000 от тези коли, които след определен (разбирай огромен) пробег попадат на вторичния пазар, където се изкупуват и от нашески прекупвачи.

Цветът на такситата играе важна роля за тяхното разпознаване. Черните таксита в Лондон и жълтите таксита в Ню Йорк са отлични примери. До 2012 година официалните таксита в Мексико Сити бяха VW Beetles, боядисани в зелено, поради което ги наричаха „крокодили“ или „зелени папагали“.

В Токио такситата са бели, в съответствие с местните естетически стандарти. В марокански градове като Маракеш и Агадир такситата са червени“. „Европейците“, които най-често се срещат на вторичния пазар, след като са били използвани като таксѝта в Европа, могат да бъдат разпознати по модел и цвят.

Ето защо не трябва да купувате модели в следните цветове на вторичния пазар: бежово от Германия, жълти и бели от Италия, жълто от Ню Йорк (САЩ), черно от Лондон (Великобритания), зелено от Мексико Сити (Мексико), бяло от Токио (Япония), червено от Маракеш и Агадаир (Мароко). Най-трудно е да се разпознае таксиметрова кола от Франция, къй като таксѝта там нямат уникален цвят.


0 от 500
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Propov ( преди 1 месец )
    Кви са тия митове че такситата са карани постоянно с топли двигатели. Точно тях ги палят по сто пъти на ден и то много често студени. Седят по стоянките и само палят за секунди да мръднат напред. Правят глокс и аха да загрее и пак на стоянката. И никой не поддържа такси със скъпи консумативи, а маслата се сменят на макс. период. Бакшишите не обичат разходите по колата. Те искат да печелят от нея - това им е работата. А и знаят че след 2, 3 или макс. 5 год. ще я сменят.
  • #5
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Половин милион км в кола на която двигателя не е изстивал никога или двеста хиляди на нещо което всеки ден е палено по три пъти за половин час...
  • #4
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Румене , не съм ти чел "статията", но трябва да знаеш, че в германия и Австрия ,колите към таксиметрови компании, може да са карани много, но са подържани и обслъжвани на ниво!
  • #3
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    ми ... окей ....
  • #2
    15 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Румене, сътворил си нещо като нищо. Само за инфо - 90% от такситата в Германия са ФОЛИРАНИ. Отдолу са черни, бели .. предимно. ПОдозирам че и в други държави има такава практика. Има по какво да разпознаеп, но няма да дам жокерите. Седни си на з...ка и си направи проучването преди да пишеш.
  • #1
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    В Испания масово са бели или черни, може да ви прецакат и с друг цвят, защото в малките градове са свободна шайба, също трябва да се внимава за кола която е била от тези с частните шофьори, също ги разпиляват от каране.