Източна Европа дава някои прекрасни, но странни автомобили. Отличават се с причудлив дизайн и форми.
Западняците със сигурност ще са доста впечатлени от тази галерия. Но и мнозина от нас, израснали по времето на соца с част от тези машини, ще останат изненадани от някои модели.
Най-странните автомобили на времето на соца (ГАЛЕРИЯ)
Zastava 750 (1962)
Автомобилите, внесени в Югославия след Втората световна война, са обложени с 41% мито. Това означав, че само най-богатите могат да си ги позволят. Единственият начин за мнозина е да използват местни автомобили. Zastava вижда възможност и сключва сделка с Fiat за производството на 600 в Югославия. Той става Zastava 750. Въпреки че двете коли са идентични, 750 е малко по-дълъг от Fiat 600.
Автомобилите, внесени в Югославия след Втората световна война, са обложени с 41% мито. Това означав, че само най-богатите могат да си ги позволят. Единственият начин за мнозина е да използват местни автомобили. Zastava вижда възможност и сключва сделка с Fiat за производството на 600 в Югославия. Той става Zastava 750. Въпреки че двете коли са идентични, 750 е малко по-дълъг от Fiat 600.