Британският производител на офроудъри Ineos отлага за неопределено време дебютира на електрическия си модел Fusilier, но за сметка на това представи прототипи с V8 и рали версии на Фестивала на скоростта в Гудууд.
Ineos показа общо пет различни концепта по време на шоуто, като всички те са потенциално готови за серийно производство. Другата новост от марката бе Grenadier Detour - първи автомобил от новото поделение за поръчкови автомобили, наречено Arcane Works.
Компанията Ineos Automotive бе създадена от Джим Ратклиф, собственик на химическия концерн Ineos и втори по богатство във Великобритания. Дългогодишен почитател на оригиналния Land Rover Defender, Ратклиф се опита да спаси модела от гибел и след като JLR отказа да му продаде правата, разработи Ineos Granadier.
Плановете на фирмата включваха добавяне на по-малък електрически кросоувър, наречен Fusilier, но при отлива от електромобилите и политическата несигурност Ineos смята да отложи проекта. Все пак това не изключва вероятността за поява на електрически Grenadier. "Платформата на Grenadier с носеща рама е много гъвкава, така че обмисляме много бъдещи продукти и лимитирани серии", заяви новият главен изпълнителен директор на марката Лин Колдър.
Вижте 6-те новости от Ineos в Гудууд (ГАЛЕРИЯ):
Четвъртата новост от Ineos в Гудууд е тази версия, наречена Safari, която предлага осем места. За целта пикапът Quartermaster е модифициран от базираните в Ботсвана специалисти Kavango. Замисълът е тази кола да се използва за сафари, от природозащитници, служби за борба с бракониерите, ветеринари и лекари. А също и от филмовата индустрия, естествено.