fallback

Китайски хибрид измина 2727 км с един резервоар бензин

Постижението на BYD Qin L е много повече от официално декларираните 2100 км

В началото на юни в Китай започнаха мащабни изпитания на най-новия седан BYD Qin L, оборудван с хибридна задвижваща система DM-i от пето поколение. Стотици журналисти и блогъри получиха автомобили от производителя, за да ги тестват по различни маршрути.

Един от резултатите беше споделен от Лу Тиен, генерален мениджър онлайн продажби на гамата BYD Dynasty, към която принадлежи BYD Qin L. Той е карал колата по тестовите маршрут от Сиан до Дунхуанг с постепенно увеличаване на надморската височина. Автомобилът се е движил в режим „Еко“ и включен климатик, който през цялото време на пътуването е работил на автоматичен режим с температура 24 °C.

Повече от 95% от пътя е по магистрала, като в крайна сметка тази версия на BYD Qin L с по-малка батерия, която осигурява до 80 км пробег само на електричество, успява да измине впечатляващите 2727 километра с един резервоар бензин. А това е повече от официално декларираните от производителя 2100 км.

В друг тест и различен маршрут е използван Qin L DM-i с голямата батерия, позволяваща пробег от 120 км само на ток, като тази версия успява да измине 2266 км, преди да спре напълно.

Благодарение на тези впечатляващите резултати, показани по време на реални изпитания, BYD Qin L беше определен като „истинско индустриално чудо“. И не е чудно, че хибридният седан бързо се превърна в хит на пазара в Китай.

fallback
  • #15
    До 15 ( преди 4 месеца )
    Това обяснява много. Затова е по-добър от класическите хибриди, които нямат почти никакви предимства на магистралата.
  • #14
    Друг Гост ( преди 4 месеца )
    До 14 - Според Уикипедия колата е учудващо лека - 1,6601,800 kg. Доколкото разбирам това електромобил, а двигателя е "удължител на пробега" Двигателят е 1.5 4цил. Твърдят, че двигателя е постигнал рекордна ефективност. Струва около 19 000 евро в Китай
  • #13
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Хибрида с по-голямата батерия е по-тежък и затова изминава по-малко километри само на бензин.
  • #12
    Грета Тунберг ( преди 4 месеца )
    До 10.На моят електрика не му действа.
  • #11
    Друг Гост ( преди 4 месеца )
    С коментар 5 исках да кажа, че коментари като 4 са абсолютно безсмислени и не носят никаква информация. Вместо това, след като им е интересно, да намерят в интернет липсващата информацията и да я напишат. До 8 - друг маршрут.
  • #10
    До РУК ( преди 4 месеца )
    Тоест твърдиш че китайците лъжат за постигнат в практиката 2,5 л на 100 разход и това е партийна пропаганда, но японците са изключително честни за 1,5 л? Нали знаеш как звучи това? Колко пъти да ви се обяснява че всички лъжат, а само цифрите не лъжат.
  • #9
    анонимен ( преди 4 месеца )
    мм да и един мармот.. знаете какво. Хибирд, с 80км проблг на ток, ще измине близо 3к км без зареждане. Може, да, на платформата на репатрака..
  • #8
    До Друг Гост ( преди 4 месеца )
    Ще обясниш ли защо модела с повече пробег на ток, харчи повече бензин и има цели 500км по малък пробег?
  • #7
    До 5 ( преди 4 месеца )
    абе то в интернет пише колко е резервоара по принцип, ама никъде не пише колата рекордиор с какъв резервоар е и колко гориво е изхарчила.
  • #6
    РУК ( преди 4 месеца )
    Град Xi'an е на 405м надморска височина, град Dongguan е на ....8м (ОСЕМ) надморска височина!Как от висока към ниска точка се постигна "постепенно увеличаване на надморската височина". Самите BYD дават среден разход на хибрида си 2,9л/100,с резервоар 65л и малката батерия.Като по стандарта WLTC пробега им е 60 и 90км на ток!Трябва ли да обяснявам каква зверска партийна манипулация е този "рекорд" или сам се досети Мите Антитойотков?
fallback
Последни