fallback

Спирането на нови автомобили с ДВГ през 2035 г. ще бъде преразгледано

Победителият в евроизборите - Европейската народна партия, иска промяна

Европейската народна партия (ЕНП) - най-голямата законодателна група в Европейския парламент, иска да преосмисли спирането на новите автомобили с двигатели с вътрешно горене през 2035 г. Това беше обявено още преди изборите, а сега вече се подготвят и конкретни действия, съобщават медиите в Италия.

Първият трус, предвещаващ евентуална нова промяна, се случи преди година, когато Франс Тимерманс - един от алхитектите Зелената сделка, напусна Европейската комисия. Сега, след като ЕНП спечели най-големия дял от всички законодателни групи на изборите за Европейски парламент миналия месец (188 места от общо 720 депутати), нейното влияние в Асамблеята на ЕС е силно, а един от основните приоритети е „да се преразгледат правилата за намаляване на CO2 за нови автомобили и микробуси, за да се даде възможност за използване на алтернативни горива с нулеви емисии след 2035 г."

Самата забрана за продажба на нови автомобили с ДВГ след 2035 г. беше одобрена през миналата година. Европейската комисия обаче, подтикната от Германия, обеща да създаде законов път за продажба на нови автомобили, задвижвани единствено от „електронни горива“ (e-fuels). Това ще позволи на производителите да продължат да продават автомобили с двигатели с вътрешно горене, но от ново поколение, които ще работят със сертифицирани CO2 неутрални горива.

В проектодокумента не се уточнява как точно ще се ревизира политиката. Урсула фон дер Лайен, която принадлежи към групата на ЕНП, търси одобрението на мнозинството от депутатите в ЕС за втори мандат като председател на Европейската комисия и се нуждае от подкрепата на групата на ЕНП, за да осигури мнозинство.

Убеждаването на групи като социалистите и демократите, които се противопоставят на отслабването на европейските политики за борба с изменението на климата, няма да е лесно и много зависи от политическите баланси, които се установяват през последните седмици.

fallback
  • #8
    До 7 ( преди 4 месеца )
    Прочетох: подателят на сигнали разкри как се е наложило да донесат генератори, след като проблемът е бил открит.Работникът каза: През декември 60 турбини в Arecleoch и 11 в Glenn App бяха изключени поради повреда в кабела, произтичаща от вятърната ферма Mark Hill. За да се захранят отново тези турбини, дизеловите генератори работеха повече от шест часа на ден.
  • #7
    Турбо ( преди 4 месеца )
    Това се очакваше отдавна.Електромобила не върши работа за всички потребители.
  • #6
    До 4 ( преди 4 месеца )
    Може ли източник на информация за този пасквил, който проповядваш? Защото реалността е точно на обратната версия. Все повече инвеститори се отказват да изграждат ВЕИ, защото вместо да им дават пари, трябва да плащат когато токът е на отрицателни цени. Плащат абсолютно всички, включително и АЕЦ и въглищните централи, когато има отрицателни цени. Плащат на потребителите да им ползват тока вместо обратното. Въглищата и АЕЦ наваксват с високи цени, когато няма достатъчно ток от ВЕИ и оскъпяват тока
  • #5
    Благодаря ( преди 4 месеца )
    Да приема ли това като признание за това, че прогнозите ми започнаха да се сбъдват за добро или лошо? Един ден ще си признаеш и че това е било лошо и пак ще обвиняваш политиците, че не са били по строги за да принудят автомобилните компании да развиват електромобилни технологии, а промишлеността да развива технологии за батерии и та мащабира тяхното производство и доставки на суровини за производство в Европа. Това отлагане което сега ти изглежда добро, ще им изяде главата.
  • #4
    анонимен ( преди 4 месеца )
    В Шотландия миналата година имаше скандал заради това че перките построени по зелената сделка тайно ползвали дизелови генератори да ги въртят когато няма вятър. Сметката излизала защото дизела го купували евтино и трети страни, а токът го продавали скъпо на правителството.
  • #3
    анонимен ( преди 4 месеца )
    ...очамвано. Само дето заради зелени болни амбиции е..мамата на европейските производители. Вкараха ги в безумни приключения, разходите за което поема крайния клиент.
  • #2
    до 1 ( преди 4 месеца )
    Подобни забрани действително са глупави. Трябва да го реши пазара, т.е. коя технология ще се развие по такъв начин в следващите десет години, че да произвежда автомобил при възможно най-ниска цена и максимална ефективност. Поне на мен ми се струва, че победител в това съревнование ще е електромобила, а не ДВГ. Разбира се, може и да се случи обратното. Предстои да видим
  • #1
    Гост ( преди 4 месеца )
    Аз казах ли ВИ? Честито на всички електрофили и специално на Теслю.
fallback
Последни