За много маниаци Porsche е върховният производител на автомобили. Със сигурност марката е легендарна с историческите си модели. Като започнем от шосейните Porsche 911 и Carrera GT, та отидем до състезателните писти.
Коли на Porsche са печелили „Льо Ман“ цели 19 пъти , ралито „Париж-Дакар“ два и „24-те часа на Дейтона“ в още 19 издания. Династията от Германия е може би втора след Ferrari в това отношение.
5 от най-скъпите коли на Porsche (ГАЛЕРИЯ)
„Льо Ман“ се променя много след първото състезание на Porsche 718 RS 60. Преди 1992 г. група C е една от най-големите в моторния спорт. Правилата през 80-те позволяват много експерименти, което води до златна ера за състезатели, производители и фенове. Промянаа през 90-те години на миналия век по същество унищожава група C поради непосилни изисквания към двигателите. Това принуждава повечето производители да напуснат и да потърсят други опции. Американската серия е популярна алтернатива за много отбори.
ALMS е създадена през 1999 г. и позволява на прототипи на състезателни автомобили от различни класове да се състезават, като получава подкрепата на няколко големи производители. Porsche се присъединява в партньорство с Penske Racing през 2005 г., създавайки автомобил за клас LMP2. Отборът постига огромен успех, спечелвайки общия отборен шампионат на през 2006 г. На следващата Porsche ревизира вече доминиращия RS Spyder, за да го направи още по-мощен и аеродинамичен. Резултатите са ясни, като DHL Porsche Penske Racing решително печели още един LMP2 отборен шампионат. Колата дори се класира на трето място сред участниците в LMP1 на „12-те часа на Себринг“ през 2008 г.
Шасито 9R6.702 е едно от малкото Porsche RS Spyder EVO, правени някога. То има дял от две категорични победи и четири победи в клас, докато е пилотиран от имена като Саша Маасен, Райън Бриско, Еманюел Колард и Хелио Кастроневес. Това оправдава цената от 5 615 000 долара, когато е продаден на търг през 2022 г.