fallback

Най-надеждните дизели на пазара

Класацията е на британците от WhatCar и е за коли до 5 години

През последните години дизеловите автомобили изпаднаха в немилост, но те си остават жизненоважни за шофьори, които изминават много километри. А причината е, че те спестяват пари от гориво, тъй като имат по-нисък разход от бензиновите си аналози. Освен това за подходящи и за теглене на каравана и ремарке, което е важно през летния сезон.

Екипът на британското издание WhatCar направи проучване сред 21 732 собственици на дизелови автомобили на възраст до 5 години, като те трябваше да посочат проблемите, с които са се сблъскали през последните 24 месеца. Изследвани са общо 178 модела от 32 марки, представени на британския пазар.

Оказва, че много дизелови модели всъщност са по-малко надеждни от своите събратя с алтернативно гориво. Всъщност, наред с чисто електрическите модели, дизелите са най-податливият на проблеми вид гориво, с най-висок процент на неизправност от 26%. Бензиновите автомобили са по-здрави - с процент на грешки от 20%, докато хибридите са най-здравни от всички, като само 17% от Plug-in хибридите (PHEV) и 18% от обикновените хибриди се повреждат.

Най-надеждните дизелови автомобили (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #13
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Абе това не е класация са о на дизеловите мотори, а изцяло на автомобилите с дизелови двигатели. То кошшницата ви може да е с дизел на 500к, ама останалото как е?
  • #12
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Модерните дизели ги съсипва градското,
  • #11
    Дизел ( преди 5 месеца )
    Аз карам на старо олио от 8 години.Нула проблеми.Дизела е най-добре миришещия автомобил ако знаеш какво да му сипваш
  • #10
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Няма надежден втора употреба дизел.
  • #9
    Бумеранг ( преди 5 месеца )
    Чета само *** класации! От 2010 карам дизел и то един и същ двигател, монтиран на две различни коли! Пежо 1,6(109) и доработ как ата му 1,5(102) . За 14 години по двигателите не съм имал никакъв проблем! На първият му навъртях 300к.... Гориво....каквото ми падне! Няма Геле! Газ и разходът на дълъг път с клима и 120-140 5/100. Боли ме за класации и статистики. При мен има реалност. Все кара каквото му хареса. Важното е резервоарът да е пълен...Газ и това е!
  • #8
    АДВОКАТА ( преди 5 месеца )
    Пак за РЕНО (dci) ще говорим ...
  • #7
    Друг Гост ( преди 5 месеца )
    Волво спряха дизелите!
  • #6
    Хах ( преди 5 месеца )
    Хе, калпавите "премиум" евро имитации на коли струващи умопобъркани суми решили през статистики да си оправят рейтинга.Де да ставаше така..Повечето от тези не могат да си изкарат гаранцията начело с Mercedes особенно 2.2 дизела поради конструктивно производствени недостатъци, от което хвърлени двигатели в кофата и проблематики бол. На показаните коли, живота на моторите им е не повече от 150-200хил км които почти ги прави още първият собственик за 3-5г или колкото там им е гаранцията.
  • #5
    Пак номер 4 ( преди 5 месеца )
    Сайта ми скри думата ч.у.к.а муахахахаха
  • #4
    Чао чао дизел ( преди 5 месеца )
    ***, трака, пуши много е хубавАма големите машини били дизел.. ха хаВлаковете са електрическиКорабите минават на газ и водородКолите на токКолелата са на токДизел мотор виждал ли си?Дизела е ок в момента само за камиони и според мен и там ще има промени я газ, я ток тази гадост цапаща и воняща няма да издържи дълго евро 7 да вкарат и ще погребем старата барака окончателно. Кой иска да диша този ***.
fallback
Последни