IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Италианците продължават да вярват в добрия стар дизел

Най-търсени модели с такова горива са не само икономични, но и получават екобонус

Италия e една от страните с традиции в дизеловите двигатели. И те бяха не само правени, но и карани здраво на Апенините. Уви, модерните времена удариха и там по дизела.

Според данните на Unrae - за периода януари-май 2024 г. регистрациите на автомобили с двигатели с това гориво са 14,9% от общия брой. За сравнение – миналата година по същото време процентът им беше 19,6%. Но дали те са повече или по-малко достъпни със стимулите , предназначени за автомобили с емисии от 61 до 135 г/км, дизеловите опции остават обширни. Ето най-продаваните модели за годината, които още държат интереса към добрия, стар дизел!


7 модела, които държат дизела в Италия (ГАЛЕРИЯ)


0 от 500
  • #22
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Проблема е че за да правиш тази далавера електричката ти трябва да е вързана постоянно на контакт - след като това не ти пречи за какво ти е въобще кола?
  • #21
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    И как батерия за която нямат значение обема и теглото, не е необходимо да работи и про -20 и при +45 градуса, не е е небходимо да приема/отдава огромни мощностти по 200+ кВ ще е по-скъпа от такава със всичките тези изисквания? И отново ти казвам в момента 10кВч домашна батерия ти е 6к лв.
  • #20
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До 16 ( преди 5 месеца )
    Виж колко добре си се ориентирал. Точно за това ви говори от години. Домашните батерии за съхранение на енергия всъщност са по-скъпи от батериите в електромобилите. Пък и вторите не се налага да ги плащаш защото идват безплатно с автомобила. Или казано наобратно, ако си решил да си поръчваш 50 киловатчаса домашна батерия, можеш да спестиш 10 000 като си купиш по-голяма батерия с бонус електромобил към нея. Виж цените на Тесла power wall и ги сравни с цените на електромобилите.
  • #19
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До 15 ( преди 5 месеца )
    Никой няма да стане милионер. Нали приказваше същите глупости през 2022 И питаше защо не влагам пари във фотоволтаици, а в имоти?Пазарът в пазарната икономика не търпи празни ниши. От недостиг и левче за киловатчас през 2022 година само за 2 години всички се втурнаха да стават милионери и построиха повече фотоволтаици от необходимото, което срина цената до 0 и дори до отрицателни цени, точно както пророкувах че ще стане. Сбърках само годините. Не бяха 3 до 5г. Същото ще стане и с батериите.
  • #18
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Или батериите за бита ще поскъпват пък за коли ще поевтиняват?
  • #17
    1 rate up comment 3 rate down comment
    До 12 ( преди 5 месеца )
    Сега разбираш ли в смисъла електромобилите да се ползват за безплатни батерии за съхранение на енергия, вместо някой друг да инвестира милиарди за по-малък капацитет? Въпрос на време е всичко за което ви говори от години да се случи по напълно пазарни принципи, ако политиците не пречат с безумните си закони против пазарната логика. Хареса ми едно заглавие на Капитал " В крайна сметка икономиката винаги побеждава политиката" 6 лв за киловатчас ще победят политиката
  • #16
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Интересно как домашната батерия с ниски изисквания ще ти е 10к евро за 13кВч пък цяла електричка с 84 кВч батерия ще ти е 40к евро? Т.е. 4 самостоятелни батерии (4к евро) ще са ти 52кВч. Докато цяла електричка за 40к евро ще има 84кВч. Освен това в момента домашна батерия хуавей 10кВч ти е 6к лв. Заедно с инвертора ще ти е около 8-9к лева.
  • #15
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Айде, Митето пак ще става милионер. Ама след 3 до 5 години... Отново!
  • #14
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До 12 ( преди 5 месеца )
    Ще ми обясниш ли след три години, когато повечето електромобили могат да връщат в мрежата и струват по-евтино от дизелов автомобил, ще ти е по-изгодно да си купиш дизелов автомобил плюс батерия за 10 000 евро без монтажа, с капацитет 13kWh , което прави около 800 евро за киловатчас, след като така или иначе си си купил батерия която си върви безплатно към електромобила с капацитет примерно 84kWh с настояща цена около 40 000 евро. Около 500 евро за киловатчас.
  • #13
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Даже това елиминира нуждата от гараж (или инвестицията в такъв ако нямаш), без който електричката си губи голяма част от привлекателността.