Какво ще се случи, ако някой голям автомобилен концерн внезапно закрие едно от губещите си предприятия, което обаче вече е подготвило няколко нови модела, предвидени за излизане в близко бъдеще? Най-вероятно тези автомобили ще бъдат прехвърлени на друга дъщерна марка, която е по-успешна.
Какво обаче ще се случи, ако самата компания е принудена да спре производство, но нейният последен модел все още не е стигнал до потребителите? А в него са инвестирани много пари, които трябва да бъдат върнати по някакъв начин. Ето ви няколко примера за модели, които са направени от една марка, но по стечение на обстоятелствата излизат под друга.
Модели, които трябваше да излязат под други марки (ГАЛЕРИЯ):
В зората на разработката на купето със средно разположение на двигателя Alpine A110 френските инженери от компанията-майка Renault работят съвместно с колегите си от британската фирма Caterham, които имат огромен опит със създаването на леки спортни коли. Именно британците имат основна заслуга за направата на шасито и за олекотяването на колата, която трябва да излезе на пазара под името Catheram C120.