Какво ще се случи, ако някой голям автомобилен концерн внезапно закрие едно от губещите си предприятия, което обаче вече е подготвило няколко нови модела, предвидени за излизане в близко бъдеще? Най-вероятно тези автомобили ще бъдат прехвърлени на друга дъщерна марка, която е по-успешна.
Какво обаче ще се случи, ако самата компания е принудена да спре производство, но нейният последен модел все още не е стигнал до потребителите? А в него са инвестирани много пари, които трябва да бъдат върнати по някакъв начин. Ето ви няколко примера за модели, които са направени от една марка, но по стечение на обстоятелствата излизат под друга.
Модели, които трябваше да излязат под други марки (ГАЛЕРИЯ):
Нещо подобно се случва с компактния кросоувър Toyota C-HR, който първоначално трябва да се присъедини към младежкия бранд Scion в края на първото десетилетие на този век. Самата марка обаче започва бързо да губи клиенти, като нейната гама включва купето Scion FR-S, хечбека Scion iM и малкия седан Scion iA.