Компании като Koenigsegg или Bugatti по подразбиране правят само елитарни и редки модели. Но дори и масовите производители имат в биографиите си автомобили, останали само в по няколко хиляди, няколстотин или даже, в отделни случаи, в няколко десетки екземпляра. Причините са различни, но нека видим кои са най-редките модели на някои от най-популярните имена.
Най-редките автомобили от прочути марки (ГАЛЕРИЯ)
Mercedes-Benz: W188 (760 произведени, 1951-1958)
Наричан вътрешно W188, 300 S заемаше първото място в гамата на Mercedes-Benz, когато дебютира през 1951 г. Той споделя някои части с W186 с четири врати, но беше много по-луксозен и съответно много по-скъп. Актуализиран модел, наречен 300 Sc, пристигна през 1955 г. с повече хром и впръскване на гориво наред с други подобрения. Цената му се покачи съответно.
W188 беше най-скъпият Mercedes, който можеше да се купи с пари през 50-те години. Между 1951 и 1958 г. са произведени 760 бройки , включително 314 купета и 446 кабриолета. Той е по-рядък от прехваления 300 SL (W198), който намери 3258 купувачи от 1954 до 1957 г.
Наричан вътрешно W188, 300 S заемаше първото място в гамата на Mercedes-Benz, когато дебютира през 1951 г. Той споделя някои части с W186 с четири врати, но беше много по-луксозен и съответно много по-скъп. Актуализиран модел, наречен 300 Sc, пристигна през 1955 г. с повече хром и впръскване на гориво наред с други подобрения. Цената му се покачи съответно.
W188 беше най-скъпият Mercedes, който можеше да се купи с пари през 50-те години. Между 1951 и 1958 г. са произведени 760 бройки , включително 314 купета и 446 кабриолета. Той е по-рядък от прехваления 300 SL (W198), който намери 3258 купувачи от 1954 до 1957 г.