fallback

Голям седан за 15 000 евро - ето 4 варианта

Сред тях има и такива, които вече не се произвеждат, но все още си заслужават покупката

Някога бизнес-седаните от масовите марки като нови струваха около 15 000 евро. В наши дни обаче за тази сума може да се разчита само на употребяван автомобил. Възможно ли е за тези пари за да се намери приличен екземпляр? Отговор на този въпрос дава екипът на изданието ZR, което посочи 5 употребявани големи (по европейските стандарти) седани. Вижте кои са най-удачните версии и какво може да очакване за бъдеще.

Голям седан за 15 000 евро... (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #13
    Доктора ( преди 5 месеца )
    Това са средни седани, като повечето са си скучни и даже мънички.Под големи седани очаквах нещо от рода на Jaguar S-type, XF или XJ, Lexus LS, Mercedes S-class, BMW 7 и подобни...
  • #12
    Шкода ( преди 5 месеца )
    Забравили са Суперба. От изброените модели шкодата има най-голям избор от двигатели, за всеки вкус. Отделно предлага също така най-много място за класа си.
  • #11
    #8 ( преди 5 месеца )
    Kamiq и готина в едно изречение ;))). Сигурен ли сте че не сте объркали колата, или направо марката. "Дизайна" на Шкода предизвиква ортикария ... у всеки с някакъв естетически вкус
  • #10
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Кой се интересува от седани вече с и пък точно тези ли?
  • #9
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Ако преди време купуването на кола втора употреба беше "рулетка" и "какъвто ми е късмета", то последните години си е сигурна набутвация.
  • #8
    анонимен ( преди 5 месеца )
    За 40-50 има толкова много варианти, че посочената цена в статията за 10 годишни коли е меко казано странно.Като почнеш и Новите Корола, Октавия, дето са мега просторни и комфортни, до готината Camiq и т. н. Да ремонтирам немски премиум после за още 5-10-15 бона, мм мерси :)
  • #7
    до 5 ( преди 5 месеца )
    Тоест казваш че каското на нова кола з 45к е мега скъпо а на стара кола за 45к е нормално ли? Къде го гледа този филм с двойно оскъпяване. На кола 65к оскъпяването е около 3-4к лв. А премиумите за тези 5 години ако дадат двойно за ремонти значи са няма толкова поддържани бройки
  • #6
    шекерчу ... ( преди 5 месеца )
    пак се е изгубил в превода! Изброихме поне 15 грешки и безмислици.
  • #5
    До 4 ( преди 5 месеца )
    И какво точно си купил? Технология от преди 2018, продадена за нова кола? И много се пънеш с новата дачия, че си по умен от "всеки българин", нали! Нищо, че всеки път като видиш Е-класата, бмв 5 серия, ауди а6 повръщаш от яд, че имат повече екстри, повече мощност и са много повече коли от твоето Сандеро, което ще го платиш двойно с лихвата по лизинга и задължителното мега скъпо каско!Не си ли се замислял,че твоите мнения и решения не са най-правилните на света и не са подходящи за всички?
  • #4
    raiders ( преди 5 месеца )
    Стари коли в който тепърва ще се набиват пари. Мечтата на всеки българин. Само се чудя къде е Е-класата и бмв 5 серия, за ауди а6 и дума не отварям. Премиум усещане от 2018г. на Е-класа за 45 000лв., благодаря, купих си чисто нов по-нисък клас, след 5г. ще му мисля.
fallback
Последни