IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-здравите представителни автомобили за 2023 година

Експертите от WhatCar? посочват и трите модела с най-много проблеми

Британското издание What Car? публикува класацията си на най-надеждните автомобили от представителните класове. Тя е направена след допитването до техните собственици, като се отнася за превозни средства на възраст до 5 години. Това са предимно седани със средни или големи (по европейските стандарти) размери, които би трябва да бъдат символ на статус и да казват на света, че собствениците им са достигнали определен стандарт в професионалния си живот.


седани


Въпреки че са добре изглеждащи и страхотни за шофиране, тези модели също понякога имат доста проблеми. Като цяло те са един от класовете със сравнително висока надеждност - средно 91,1%, която обаче е спаднала спрямо 2022 г., когато е била 92,1%.

Проучването в случая е направено съвместно с компанията MotorEasy, като съдържа данни от 21 732 собственици на автомобили и разкрива оценките им за надеждност на 178 модела от 32 различни марки. Всяка оценка се основава на два решаващи фактора, свързани с всяка кола, която е претърпяла повреда - колко е струвал ремонта и колко време е прекарал автомобилът в сервиза.

Собствениците е трябвало да посочат и кой компонент от 14 различни области е показал проблеми. Така е определен Топ 10 на най-надеждните представителни автомобили на 2023 г., като са посочени и трите модела от този клас, които се развалят най-често и съответно се препоръчва да бъдат избягвани.


Най-здравите представителни автомобили на 2023 година (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Аз съм с Джулия 2.0 от 6 години, почти 100К от нова. Някакви глупости се пишат в тая статия.
  • #8
    12 rate up comment 2 rate down comment
    цаца ( преди 11 месеца )
    имам една тойота от 2009г, последните една-две години се изложи, изгоряха ми две крушки на фаровете х по 5-6лв бройката (трябваше да ги сменя в сервиз-не може да се бръкне...) и 3 от 4-те бубини (сам на улицата по 50лева бройката)...
  • #7
    7 rate up comment 0 rate down comment
    До Пешо ( преди 11 месеца )
    На мен ме хареса как как пишеш "акумулатор".
  • #6
    14 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Поне вече се разбра окончателно,че бензина е по-надежден от дизела.Дано хората си вземат поука!
  • #5
    9 rate up comment 2 rate down comment
    ВТФ ( преди 11 месеца )
    Кое и е представителното на чешката Дачия на име Шкода?!
  • #4
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До 3 ( преди 11 месеца )
    За 10 години не си правил нищо по ходовата част ли?
  • #3
    19 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Сигурно имам грешни представи, но за мен като дадеш 100хил. + лева за нова кола, тези 5 години трябва само да сменяш масло и филтри и да се кефиш. Те ако за 0-5 години се чупят (кое гаранционно, кое- не) какъв е смисълът? Аз на моята 22 годишна, на 315 хил, за 10 години освен консумативи съм сменил горна помпа съединител, бобина и радиатор.Чувал съм за 1-2 годишни (шкоди, ситроени) със счупена водна помпа, компресор на климатик и какво ли още не.
  • #2
    19 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Доливането на масло явно не се брои за проблем при германците, но си е норма...
  • #1
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Пешо ( преди 11 месеца )
    За алфата ми хареса това с акомолатора.