IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-надеждните семейни SUV под 10 години

Има и пет модела, които специалистите от What Car съветват да се избягват

Сред най-популярните типове автомобили в последните години са т.нар. семейни SUV и изборът на такива автомобили втора ръка е голям. Британски експерти от What Car, съвместно със застрахователната компания MotorEasy, съставиха рейтинг на най-надеждните употребявани модели на възраст под 10 години.


Range Rover Evoque (2011-2019)


Класацията се базира на проучване сред десетки хиляди собственици, които са споделили дали автомобилът им е претърпял повреда през предходните 24 месеца, какви са били проблемите, колко време са отстранявани и на каква цена. Идентифицирани са 14 модела с висока надеждност, които се препоръчват за закупуване.

В класацията има и 5 автомобила, които се чупят по-често от други. Това са BMW X1 (2009-2015) с рейтинг на надеждност 68,6%, Nissan Qashqai дизел (2007-2013) с 68,3%, Dacia Duster (2013–2018) с рейтинг 68,2%, Nissan Qashqai бензин (2014-2021) с 64,4% и най-ниско е класиран Range Rover Evoque (2011-2019) с рейтинг на надеждност 56,2 процента.

 

Най-надеждните семейни SUV на възраст под 10 години (ГАЛЕРИЯ):

 

 

0 от 500
  • #10
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Пропов ( преди 10 месеца )
    Безмислена класация. ДО 10год. означава че влизат и коли на 10 и коли на 1 год. И на 5хил и на 200хил. км. И Гаранционни и вече 2ра и 3та ръка с неясна потдръжка. Съответно и цената на тези коли е от 2 - 3 хил. до 100хил. евро. За има реално сравнение трябва да се стесни поне един параметър. Километрите, годините или цената.
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    До N6 ( преди 10 месеца )
    За мотора: X-ADV 750 - прекрасна машина...Не знам какво да добавя. Иначе се кръстих "оризар" на шега - знам, че тук това е понятие :) От около 2 години карам Пасат Alltrack и е страхотна кола, поне засега нямам грижи, но е и доста нова по нашенските разбирания (както и скъпичка). Ще се радвам да споделиш, ако си попадал на счупени Хонди, или ако генерално смяташ, че са леваци :) Не се заяждам, за мен това е ценна информация...
  • #8
    6 rate up comment 0 rate down comment
    до N6 ( преди 10 месеца )
    Т.е си направил статистическо проучване на базата на публично достъпни данни и според тях Хонда се справя много зле по отношение на надежността? Браво, колко време ти отне? Аз предпочитам да говоря от личен опит, както и да приемам съвети от хора с опит. В моя случай: CRV (100к км при мен) и Сивик (около 180к км - служебен) и останах с отлични впечатления - никакви сериозни проблеми. Не са някакви извънземни коли, но точно в графата надежност не е сериозно да им се търсят кусури.
  • #7
    19 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Като видя Ауди в класация за надеждност и изтървам бирата
  • #6
    6 rate up comment 8 rate down comment
    до оризаря (поне си ( преди 10 месеца )
    И от десетките микилони Хонди произведени за последните 20 години (да речем), твоите 3 бройки как точно са статистически значими? Дали сервизните акции, публикувани публично на сайта на NHTSA, не са много по показателни?
  • #5
    4 rate up comment 11 rate down comment
    Няма изненада. ( преди 10 месеца )
    Точно пък тия трупове са за моргата, веднага след гаранцията.
  • #4
    26 rate up comment 16 rate down comment
    оризар ( преди 10 месеца )
    До последния: Пич, какви японски коли си карал, че да дрънкаш подобни тъпотии? Аз имам основно опит с Хонда (2 коли и един мотор), както и с една Тойота - може да имат други кусури, но това са последните коли, които ще те оставят на пътя, грам не си в час... Леко изнервен от каране на продънени немски премиуми май :)
  • #3
    8 rate up comment 17 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    В тази класация са вкл. и сметките за ремонт, затова подреждането може да е различно. Все пак е хубава класация заради тези коментари "Всички автомобили все още са можели да се управляват". Всички жълтофили могат да си вземат митовете за надеждност и да си запушат голямата уста с тях. Японските коли дори са по-ненадеждни, защото им се повреждат основни агрегати, които не само ги оставят на пътя, а и безопасността зависи от тях. Че на някой европеец му се счупила ел. щората, му е през вала.
  • #2
    21 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Две неща правят впечатление. Първото е, че победителят тук е много назад в класацията на ТЮВ, май че е в червената зона. Което показва колко условни са класациите. Второто е, че коли с рейтинг 74 са сред десетте най-надеждни, а такива с рейтинг 64 са сред петте най-ненадеждни, което означава, че ножицата не е толкова голяма.
  • #1
    21 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Точно първия Тигуан и първия Кашкай ли ще сложите сред здравите. IX35 също не се слави точно със здравина.