fallback

Hyundai намали с 14,000 лева цената на Ioniq за България

Отстъпките за електрически модели набират скорост

Електромобилите Hyundai Ioniq 5 и Ioniq 6 вече се предлагат с т. нар. "еко бонус" в размер от 14,000 лева в България, съобщи официалният вносител "Индустриал Комерс". "Тази стъпка е част от ангажимента на Hyundai към една бъдеща устойчива мобилност и подкрепата за по-чисто и зелено бъдеще", се казва в официалното съобщение.                 Фактическата отстъпка от цената означава, че базовият Ioniq 6 с 53-киловатчасова батерия вече ще струва на крайния клиент 90 900 лева, а със 77-киловатчасова - 98 900 лева. Кросоувърът Ioniq 5 вече започва от 93 990 лева. Освен това Hyundai предлага 8500 лева екобонус и за електрическата версия на Kona.

Отслабването на натиска за електрификация в Европа и нарастващата конкуренция от външни производители, най-вече китайски, доведе до сериозни отстъпки за електрически модели навсякъде из континента. У нас Toyota отдавна предлага 10,000 лева "еко бонус" за трудно продаващата се bZ4х, и дори подарява към нея зарядна станция.       

 

 

 

fallback
  • #15
    анонимен ( преди 4 месеца )
    #5, тия оферти са за хора, които тъй или иначе ще дадат 100 бона за кола. А моделите на Хюндай и Кия са си добри. Естествено тоя еко бонус е просто намаляне на печалбата на дилърите, тъй че може да си представиш какви са маржовете. За мен също е безумие да се дават толкова много пари, при положение, че може да се купи Санта Фе от старите, но си има хора, които ще дадат. Иначе няма проблем да си пълниш батерията до 100% и да я точиш докрай. Просто на бърза зареждачка отнема над 80% e бавно зарежд
  • #14
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Хора, що с лошо, кой иска да си кара ДВГ, който иска да си кара ЕА, прехода към ЕА нема да стане със *** спорове в коментарите на некъв умрел сайт. Ще стане бавно и естествено. ЕА според мен имат предимства в момента, но и някои недостатъци. След някоя и друга година ще се изчистят недостатъците и ще е нелогично да си купиш ДВГ кола, ама пак време
  • #13
    sdf ( преди 5 месеца )
    дааа бе.....идва нов модел, затова
  • #12
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Работата е че за обикновените хора няма разлика между 90 и 100 хил. Един познат преди година си купи къща с двор до Велико Търново за 35 и прави сметка с още толкова да я ремонтира основно, как го виждаш семейство с деца и доходи 3500-4000/месечно да купи ел кола
  • #11
    До 5 ( преди 5 месеца )
    Ионик 6 дори със 140 не прави 20 на сто. Ти просто си т ъ п.
  • #10
    до#5 ( преди 5 месеца )
    Всъщност никой не те спира да помпаш до 100 %. Прочети и се запознай малко. Но пък на сляпо отричащите новото четенето не ви е познато.
  • #9
    Охотник ( преди 5 месеца )
    Казах, че ще се удавите в собствените си колонизаторски л***йн@. Китайците ще смачкат всеки монопол. Край на англо/саксонското дране.
  • #8
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Чудесно, сега да я намалят с още 30К за да прилича на истинска оферта
  • #7
    До шест ( преди 5 месеца )
    200 км по 365 дни са 70 000 км без деградация на батерията заредени евтино на нощна тарифа. Ако не ти стигат взимаш по-голямата батерия за над 100 000 км. За колко години минаваш 100 000 км? Много се радвам на хора които минават по 20 километра на ден в ежедневието си но 200 км дневен пробег на батерията не им стига и това им е аргумента да не си купят електромобил. Да беше се спрял само на високата цена да не се излагаш. Средностатистическият шофьор минава 200 км на седмица - едно зареждане.
  • #6
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Продават доста скъпо дилърите тук, а това все пак прилича на комби колко да струва?
fallback
Последни