fallback

Hyundai намали с 14,000 лева цената на Ioniq за България

Отстъпките за електрически модели набират скорост

Електромобилите Hyundai Ioniq 5 и Ioniq 6 вече се предлагат с т. нар. "еко бонус" в размер от 14,000 лева в България, съобщи официалният вносител "Индустриал Комерс". "Тази стъпка е част от ангажимента на Hyundai към една бъдеща устойчива мобилност и подкрепата за по-чисто и зелено бъдеще", се казва в официалното съобщение.                 Фактическата отстъпка от цената означава, че базовият Ioniq 6 с 53-киловатчасова батерия вече ще струва на крайния клиент 90 900 лева, а със 77-киловатчасова - 98 900 лева. Кросоувърът Ioniq 5 вече започва от 93 990 лева. Освен това Hyundai предлага 8500 лева екобонус и за електрическата версия на Kona.

Отслабването на натиска за електрификация в Европа и нарастващата конкуренция от външни производители, най-вече китайски, доведе до сериозни отстъпки за електрически модели навсякъде из континента. У нас Toyota отдавна предлага 10,000 лева "еко бонус" за трудно продаващата се bZ4х, и дори подарява към нея зарядна станция.       

 

 

 

fallback
  • #5
    анонимен ( преди 1 месец )
    Я пак: "53-киловатчасова батерия вече ще струва на крайния клиент 90 900 лева" - не ми дават да я помпам с повече от 80%, ама не и под 10% и от 53 останаха 37,1 киловатчаса. При 20/100 разход излиза, че трябва да дам 90К за 200 км пробег. Е, ми няма как да стане - още мноооого години няма как да стане; всичко за 90К с ДВГ е много по-добра оферта, да не говорим на Горубляне и в Дупница колко прилични автомобилИ с ДВГ могат да се купят за тези пари. Това ли е "ангажимента за по-чисто бъдеще"? :-(
  • #4
    анонимен ( преди 1 месец )
    Па тя и онази недомислица Дачия Спринг май е намалена с 20-ина процента и вече струва нещо от рода на 32 хил. лева.
  • #3
    анонимен ( преди 1 месец )
    Не можете да си позволите електричка? Дори Тесла? Изчакайте седмица-две и ще можете. Е, хубаво щеше да бъде цените им да са като на скъп телефон или лаптоп и да не ти пука особено колко точно ще ги ползваш и ще ти струват, но засега си остават няколко десетки хиляди евракис, т.е. сериозно излизане от джоба години и години наред. Но, ще се утешаваш, че не плащаш за "2000 движещи се части".
  • #2
    hahah ( преди 1 месец )
    Тоест никой не я купува и се чудят как да се отърват от нев.
  • #1
    анонимен ( преди 1 месец )
    "Toyota отдавна предлага 10,000 лева "еко бонус" за трудно продаващата се bZ4х, и дори подарява към нея зарядна станция." Недейте така. Някой от пишещите тук вярват вярват вярват вярват вярват че това е най-добрият електромобил на света и ще продължават да го вярват, дори когато започнат да ги раздават без пари и дори дават по 10 000 лв на някой да вземе това недоразумение, точно както никой не иска водородният toyota mirai, въпреки че ги раздават без пари, като си плащаш само водорода.
fallback
Последни