fallback

Genesis и Lucid подготвят революционен EV

Корейците обединяват сили с американците за създаване на електрически превозни средства от висок клас

Южнокорейският автомобилен производител Genesis вече произвежда някои от най-добрите електрически превозни средства в индустрията, като те имат 800-волтово зареждане и предлагат впечатляваща производителност и пробег с едно зареждане. Това обаче явно не задоволява амбициите на премиум-марката, която е част от Hyundai Motor, и тя ще търси развитиe по нов начин.

Изданието Sisa Journal твърди, че Genesis планира сътрудничество с американската марка Lucid Motors. Съобщава се, че корейският бранд е близо до сделка за придобиване на електрически двигатели от новия си партньор, като целта е с тяхна помощ бъдещите електромобили да комбинират стила на Genesis с мощността и ефективността на Lucid.

Изпълнителният директор на Hyundai - Джан Дже Хонг, наскоро е посетил централата на Lucid в Калифорния. В същото време тестови прототипи на Lucid са забелязани в Южна Корея. Засега все още няма официални коментари, но различни източници потвърждават преговорите.

Електрически двигатели Lucid, известни със своя компактен размер и висока мощност, ще бъдат използвани в производствената версия на концепцията Genesis X, която се очаква да бъде пусната през 2026 г. Това ще ускори разработката и ще намали производствените разходи. Партньорството на Genesis и Lucid обещава да създаде революционно електрическо превозно средство, което ще постави еталон на пазара.

fallback
  • #17
    До 17 ( преди 5 месеца )
    Като сме почнали със заглавията "Как Тексас стана модел за зелена енергетика Доскоро скептичният за екологията републикански щат е пример за това как икономиката побеждава политиката 06:42 30.05.24 г. пример за това как икономиката побеждава политиката ИКОНОМИКАТА ПОБЕЖДАВА ПОЛИТИКАТА ИКОНОМИКАТА ПОБЕЖДАВА ПОЛИТИКАТА ИКОНОМИКАТА ПОБЕЖДАВА ПОЛИТИКАТА ИКОНОМИКАТА ПОБЕЖДАВА ПОЛИТИКАТА ИКОНОМИКАТА ПОБЕЖДАВА ПОЛИТИКАТА ИКОНОМИКАТА ПОБЕЖДАВА ПОЛИТИКАТА
  • #16
    Car Guy ( преди 5 месеца )
    @17-ти: Да, казвам това, което казах за Хюндай, че важи и за Тойота, както и за БМВ. Казах и други работи, ама тук явно не се стимулират дискусии, а монолози. Все тая, явно още по-рядко ще влизам тук...
  • #15
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Другото за което не си обърнал внимание е че съм сменил риториката и почти година не давам Тесла, а китайците за пример за технологично лидерство. За разлика от тебе аз си променям мирогледа спрямо фактите и събитията и знам, че всеки проблем има десетки и стотици правилни решения всяко със своите предимства и недостатъци. И ако аз мога да изброя десетина решения на даден проблем като изброя и предимствата и недостъците на всяко решение, ти и всичките ти клонинги обявявате проблемът за нерешим.
  • #14
    До 12 ( преди 5 месеца )
    Аз не вярвам, аз знам и се аргументирам. Вие вярвате, защото нямате никакви аргументи, а само чиста вяра в думите на свети Тойода. Както провалите на водородът така и успехът на електромобилите вече са факти. Точно както са факти и лъжите и фалшивите обещания за промяна на физичните закони от страна на toyota, на които толкова безрезервно вярвате.
  • #13
    До 10 ( преди 5 месеца )
    Очевидно не знаеш кой е този Едисон, съвременник на Никола Тесла. Не знаеш колко неуспешни опита е направил за да изобрети крушката, но не се е отказал. Двамата са били заклети врагове като единият е вярвал че мрежите ще са правотокови, а другия че ще се променливотокови. Както виждаш са останали в историята и двамата кой колкото и да е грешил. Така че както toyota ще остане в историята с неуспешните си опити за водородните автомобили, така и Илон Мъск ще остане в историята както с успехите така
  • #12
    анонимен ( преди 5 месеца )
    "Вярвате ли на toyota, че електромобилите никога няма да преминат 30% в световен мащаб?" Митичке, да вярваш можеш само ти. Аз гледам фактите. Докато електромобилите не минат 30% от продажбите, Акио Тойода е прав, а ти си крив. Чисто и просто, като къпан електроталибан.
  • #11
    Абе психо ( преди 5 месеца )
    Ще питаш ли още 100 пъти за 20-те милиона и колко още ще продължаваш да лъжеш като пълен психопат и да се правиш че не съм ти отговарял на този въпрос и се крие? Хайде питай още 100 пъти за 20-те милиона и кажи че съм вярвал че някога ще бъдат произведени и продадени от Тесла. Ти не си психопат ти си еталонът за психопат. Злобен и заядлив психопат и това е поредното доказателство, а не обида. Знам че даже се гордееш че си психопат и си го казвал десетки пъти които мога да цитирам. Хайде спри се
  • #10
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Тесла ще остане в изторията като поредната пирамида с големи обещания и никакво покритие, също като Енрон и Теранос. Те дори електромотори не могат да правят - помните ли оня с Теслата с 14-те сменени електромотора? Автомобилостроенето не познава такъв резил.
  • #9
    Коментар 88 ( преди 5 месеца )
    Удобно обаче избягваш да цитираш какво казваше Радев и какво му отговорих аз! Прочети цялото мнение на Радев, което както виждаш е написано десетки мнения след като съм му обяснил че не е проблем производството, а ПРОДАЖБИТЕ за поддържане на 50% ръст. Дори за 20 милиона годишно, ще му трябват само 20 завода. При положение, че само тази година строи 2, за колко време мислиш че ще вдигне останалите 16, ако може да ПРОДАВА ВСИЧКАТА ПРОДУКЦИЯ?10:46 16.12.2020АКО може да ПРОДАВА ВСИЧКАТА ПРОДУК ...
  • #8
    Продължение ( преди 5 месеца )
    "За мен ДОРИ ТОВА Е НЕРЕАЛИСТИЧНО, а вие ми говорите за 100 милиона ръст годишно. По колко ще продава тогава? 300 милиона на година? Не за смях Ами за гаргара ставате." За мен ДОРИ ТОВА Е НЕРЕАЛИСТИЧНОЗа мен ДОРИ ТОВА Е НЕРЕАЛИСТИЧНОЗа мен ДОРИ ТОВА Е НЕРЕАЛИСТИЧНОЗа мен ДОРИ ТОВА Е НЕРЕАЛИСТИЧНОЗа мен ДОРИ ТОВА Е НЕРЕАЛИСТИЧНОЗа мен ДОРИ ТОВА Е НЕРЕАЛИСТИЧНО
fallback
Последни