fallback

Genesis и Lucid подготвят революционен EV

Корейците обединяват сили с американците за създаване на електрически превозни средства от висок клас

Южнокорейският автомобилен производител Genesis вече произвежда някои от най-добрите електрически превозни средства в индустрията, като те имат 800-волтово зареждане и предлагат впечатляваща производителност и пробег с едно зареждане. Това обаче явно не задоволява амбициите на премиум-марката, която е част от Hyundai Motor, и тя ще търси развитиe по нов начин.

Изданието Sisa Journal твърди, че Genesis планира сътрудничество с американската марка Lucid Motors. Съобщава се, че корейският бранд е близо до сделка за придобиване на електрически двигатели от новия си партньор, като целта е с тяхна помощ бъдещите електромобили да комбинират стила на Genesis с мощността и ефективността на Lucid.

Изпълнителният директор на Hyundai - Джан Дже Хонг, наскоро е посетил централата на Lucid в Калифорния. В същото време тестови прототипи на Lucid са забелязани в Южна Корея. Засега все още няма официални коментари, но различни източници потвърждават преговорите.

Електрически двигатели Lucid, известни със своя компактен размер и висока мощност, ще бъдат използвани в производствената версия на концепцията Genesis X, която се очаква да бъде пусната през 2026 г. Това ще ускори разработката и ще намали производствените разходи. Партньорството на Genesis и Lucid обещава да създаде революционно електрическо превозно средство, което ще постави еталон на пазара.

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Още ми стои табът от който цитирах мнението си за 20-те милиона от 2020 година. Заглавието на статията е "Змии спряха строежа на берлинската фабрика на Tesla" коментар 95. "2024 1 922 168 ...Покажи ми в коя година Тесла ще имат проблем със строежа на заводите и колко завода трябва да построят тогава? Това е максимумът който си е поставил Илон Мъск. 20% от световните продажби. Това са продажбите на toyota и Volkswagen взети заедно. За мен дори това е нереалистично, а вие ми говорите за 100 милион
  • #6
    Анонимен ( преди 5 месеца )
    Електрическата латерна забрави какво виеше доскоро.Пазарна капитализация на Тесла е най голяма ,20 милиона Тесла 2030 година.Сега се извъртя на 180 градуса.
  • #5
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Хайде пак да питам. Вярвате ли на toyota, че електромобилите никога няма да преминат 30% в световен мащаб? Вярвате ли че тази година ще бъдат продадени по малко електромобили в световен мащаб, отколкото миналата година?
  • #4
    До първия и втория ( преди 5 месеца )
    Коя опорка? Че бъдещето е на електромобилите? Хиляди пъти съм повтарял, че когато и да фалира Тесла, дори да беше станало през 2017 година, щеше да остане в историята, като фирмата предизвиква електрическата революция като е направила електромобилите желани. Днес Това важи с още по-голяма сила. Аз не съм кон с капаци и никога не съм ВЯРВАЛ, че Тесла ще постигне 20 милиона. Но не по глупавите причини в които вие ВЯРВАТЕ. Примерно че няма да има търсене на електромобили или не може да ги произведе
  • #3
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Много показателна статия, поредна, оборваща опорките на антиелектриците. Проблемът на старите компании е технологичен. Хюндай е един от по-добре справящите се, а една малка компания има по-напреднали мотори. От всички, разбира се, най-изостанали са японците. Китайците водят при батериите, но при моторите също изостават значително. Тесла са неоспорим водач, а на второ място излизат ФВ, които с фейслифта на моделите си са практически на ефективността на Тесла.
  • #2
    Анонимен ( преди 5 месеца )
    Още една опорка на митичния се отече в канала.
  • #1
    Гост ( преди 5 месеца )
    Тесла също подготовяше революция като Лусид и Дженезис. Carmarket.bg. 27 май 2024 г."Тесла се отказва от целта да продава по 20 млн.коли годишно."
fallback
Последни