Класическият Concours d'Elegance на брега на езерото Комо демонстрира много бижута на европейското автомобилно производство от 50-те до 70-те години на миналия век. Купета и спайдъри, създадени от безспорните майстори.
От тази страна на океана няма много възможности да се любувате на толкова автомобилни шедьоври отблизо и едновременно. Един от шансовете е конкурсът за елегантност Villa d'Este , роден през 1929 г. и рестартиран отново през 90-те години. Партньорството с BMW Group започна през 2005 г, а това издание не разочарова с великолепните колекционерски коли.
20 автомобила, които нямат цена (ГАЛЕРИЯ):
Странната, но завладяваща идея за трансформиране на DB5 в shooting brake идва от великия бос сър Дейвид Браун през 1965 г.одина. Той наистина не иска да се откаже от шофирането на своя Aston, дори когато ставаше въпрос за лов, придружен от вярното му куче . Всичко започна от тук. Усъвършенстваната структура, създадена от Touring Superleggera, е напълно модифицирана от предното стъкло до задната част на покрива, като леко губи твърдост, но придобива обем отзад.
Механиката обаче остава непроменена, започвайки с 4000-кубиков, редови 6-цилиндров двигател. Има само 12 броя Shooting Brake , произведени от Aston Martin, като едва два са с ляв волан.
Този екземпляр в типичното зелено е доставен нов в Съединените щати и остава там до 1988 г. След това е продаден в Швейцария и впоследствие е подложен на пълна реставрация от Aston Martin Works Service в Нюпорт Пагнел между 1992 и 1994 г.


2