IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-красивата кола на света се завръща

Френска премиум марка възражда емблематичния Citroen DS

Компанията DS Automobiles, която е част от групата Stellantis, възнамерява да пусне на пазара нов флагмански модел. Това ще бъде луксозен електрически автомобил, който ще бъде наследник на емблематичния Citroen DS, считан от мнозина за най-красивата кола в историята.


DS


В интервю за британското издание Auto Express изпълнителният директор на DS - Оливие Франсоа, разкри, че новият продукт стилистично ще напомня на известния модел от шейсетте години. Технически обаче новия седан ще бъде изграден в съответствие с текущите разработки на компанията. Тази комбинация, според ръководството на DS, трябва да се окаже печеливша.

Ако се съди по рендера на британските ни колеги, новият флагман DS ще получи максимално оптимизирана аеродинамика. За да направят каросерията по-рационализирана, дизайнерите на марката възнамеряват да запазят затворените задни колела, типични за емблематичния Citroen DS.


Citroen DS


Предната част ще бъде изработена в съответствие с актуалния стил на марката, а самият модел ще бъде изграден на най-новата платформа STLA Large. Новият флагман на DS ще получи версии с един и два електрически мотора, като максималният пробег ще бъде до 650 км.

Бързото зареждане ще бъде от ключово значение за привлекателността на автомобила като избор за пътува на дълги разстояния, представителен или служебен автомобил. Новият седан ще използва 800-волтова архитектура, която ще позволи зареждане от 10 до 80% за по-малко от 20 минути.

„Тази електрическа кола ще има не само наследство, но и родословие, което ще направи разликата с останалите подобни модели на пазара", каза още Оливие Франсоа.


0 от 500
  • #9
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Да се надяваме, че изобщо няма да прилича на това на картинката. Напоследък Ситроен много се излагат откъм дизайн - и отвън, и отвътре. Иначе е ясно, че ще е цифра, ама то и оригиналният е бил за хора с възможности.
  • #8
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Преди 15-20 години го правиха това упражнение с С6, но историята ни е научила че подобен модел ще стъпи 100 000 евро начално. И за тези пари избор колкото искаш
  • #7
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    6ти...имат от Алфа ...
  • #6
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Начи, мечтите са си мечти, но ето какво реално ще се случи: колата ще е дълга и комфортна, но няма да има хидропневматика. Пак ще ни обяснят как новите евтини амортисьори били по-добри. Багажникът ще е малък и няма да е много практична. Ще е хибрид или ел., като базата ще е хибридът с предно. 4х4 ще е жив късмет, ако отпуснат. Задните колела няма да са покрити. Днес се използват тунели, които постигат същото с въздушна струя. Ще е тежка.
  • #5
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Вальо ( преди 1 месец )
    Несъмнено! Но шестак в PSA аз към този момент не виждам. А и, май няма и да видим. Та ако ще е от модерните.. поне да има сфери!
  • #4
    17 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    2-ри, по-добрия вариянт е да сложат хидро-пневматиката и един хубав 6-к под капака.. Но айде и за е-феновете, да не точат само лиги, може и Е-версия да има.
  • #3
    7 rate up comment 2 rate down comment
    или БМВ 507 ( преди 1 месец )
    не беше ли най-красивата бангия един Ягуар E type ?
  • #2
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Вальо ( преди 1 месец )
    Сега остава да сложат и една хидропневматика и купувам, ще преглътна факта че е електричка!
  • #1
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Не пише с точност до 650 или 650км не е казано сс сигурност тва чее сигроен дс не значи че ши има успех заиграва с феновете